حراجی نوروز 1403

خرید تیغ اره نواری

1-5 از 5

تیغ اره نواری یا تیغ اره فلکه یا در برخی اصطلاحات اره لنت طیف گسترده ای از کیفیت و سایز بندی از لحاظ ضخامت، عرض، سخت کاری دندانه ها و نوع متریال را در بر می‌گیرد. از تیغ اره نواری در دستگاه اره فلکه استفاده می شود. برای برش انواع متریال ها مانند گوشت یخ زده یا گوشت تازه، انواع چوب سخت و چوب نرم و دیگر متریال ها از این تیغ اره نواری ها استفاده می شود. به طور کلی برای برش های مختلف زاویه دار و حساس یا برش هایی که طول آنها بیشتر از تیغ اره های دورکن است از تیغ اره نواری و دستگاه اره فلکه استفاده می شود.

چگونه تیغ اره فلکه مناسب دستگاه خود را انتخاب کنیم؟

تیغ اره فلکه در انواع مختلفی با کیفیت های متفاوت ارائه می گردد و از لحاظ ضخامت؛ پهنا و ابعاد با یکدیگر تفاوت دارند. برای تهیه تیغ اره فلکه باید با توجه به قطر فلکه و اندازه دستگاه طول تیغ اره نواری را مشخص نمود. علاوه بر این تیغ اره فلکه با توجه به فاصله دندانه ها و مناسب نصب بودن بر روی اره فلکه رام بری، عمودی و.... باید بررسی شود.

انواع تیغ اره فلکه ای

تیغ اره فلکه ای در مدل های مختلفی از قبیل چوب بری، فلز بری و گوشت بری تولید می‌شود. علاوه بر این فاصله بین دندانه ها نقش مهمی در انتخاب تیغ اره دارد و به این فاصله بین دندانه ها گام می گویند. گام بلند به رام بری نیز معروف هستند و برای برش چوب های خشک و قطور استفاده می‌شود.

قیمت اره لنت

اره لنت معمولا به صورت کلافی ارائه می‌شود و با توجه به سایز دستگاه و نیاز هر شخص برش خورده و به صورت سر به سر جوش خورده و در بازار ارائه می‌شود. به همین دلیل قیمت تیغ اره فلکه بسیار متفاوت و متنوع خواهد بود و در حالت های مختلف از قبیل کلاف کامل، فروش متری و جوش خورده و آماده قابل ارائه است. شما عزیزان برای دریافت راهنمایی در مورد قیمت تیغ اره نواری می‌توانید با کارشناسان فروش چوبینر تماس حاصل فرمایید.