حراجی نوروز 1403

خرید لبه چسبان منحنی

1-4 از 4

رعایت ظرافت، زیبایی و استحکام و در عین حال در نظر گرفتن اصول حرفه‌ای تجارت و کسب و کار در هر صنعتی از جمله صنعت مبلمان صفحه‌ای اهمیت حیاتی دارد. در این راستا یکی از این دست نکات، مسئله پوشش برش‌ها است. در برش‌های منحنی و زاویه دار شناخت استانداردها و انتخاب یک دستگاه لبه چسبان مناسب دارای اهمیت فراوانی است. اصولا عمل لبه چسبان منحنی را دستگاه‌های لبه چسبان پرتابل انجام می‌دهند. اما برای لبه چسبانی با کیفیت بسیار بالا نیاز به دستگاه لبه چسبان منحنی کارگاهی است که برای ورق‌هایی با ظرافت و تعداد بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع لبه چسبان منحنی

 لبه چسبان منحنی از نظر کارکرد به 3 دسته اصلی تقسیم بندی می‌شوند. لبه چسبان یکی از انواع ماشین آلات صنایع چوب می‌باشد که برای چسباندن نوار پی وی سی بر روی صفحات چوب به صورت منحنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لبه چسبان منحنی مجهز به سشوار گرم‌کن نوار می‌باشد و دارای قابلیت لبه چسبانی برای قطعات صاف نیز می‌باشد.

لبه چسبان منحنی دستی

دستگاه‌های دستی و قابل حمل لبه چسبان می‌توانند مجهز به مخزن چسب و قسمت‌های چسب زنی اتوماتیک می‌باشند. در نمونه‌ای از دستگاه‌ها می‌توان عرض دهانه ورودی مختلفی تعریف نمود و همچنین قابلیت این دستگاه در کار با ضخامت‌های مختلف نوار همواره باید مد نظر قرار گیرد. ظرفیت مخزن چسب و وزن تمام شده این دستگاه اهمیت زیادی دارد.

لبه چسبان نیمه اتوماتیک

در این نمونه از دستگاه‌های لبه چسبان منحنی زن و نیمه اتوماتیک همواره باید مولفه‌های مختلفی همچون حداقل و حداکثر عرض و ضخامت نوار و شعاع کار، توان موتور، سرعت تغذیه نوار مد نظر باشد. همچنین قابلیت‌های سیستم گیوتین، اره سروته زن، فرز و پولیش از دیگر مشخصه‌های آن است.

لبه چسبان منحنی زن اتوماتیک

این دستگاه‌ها به لحاظ فنی و نوع احتیاجات کارگاه می‌توانند تعریف و طراحی شوند. به عنوان مثال می‌توان یک آپشن روی دستگاه CNC سوار شود که بعد از برش کاری قطعه، لبه‌ها پوشانده می‌شوند. و یا می‌توان بطور مجزا سی ان سی لبه چسبان مثال زد. هر یک متناسب با نوع کاربری و ملزومات کارگاه قابل طراحی و ساخت هستند. دسته دیگر لبه چسبان‌های اتوماتیک در بازار موجود هستند که سی ان سی کنترل نیستند. به طور کلی فاکتورهای انتخابی این نوع از دستگاه‌ها به سرعت تولید، مساحت کارگاه، ابعاد و مقیاس قطعات تولیدی، ضخامت نوار مورد استفاده، ارتفاع نوار مورد استفاده و تعیین تکنولوژی وابسته‌اند که دستگاه از آن بهره می‌برد. 

قیمت لبه چسبان منحنی زن

برای اطلاع از قیمت لبه چسبان منحنی زن لطفا به تگ قیمت محصول مراجعه فرمایید و در صورت نیازبه مشاوره قبل از خرید، با چوبینر تماس حاصل نمایید.