حراجی نوروز 1403

خرید لبه چسبان اتوماتیک

1-36 از 46

یکی از نکات ظریف و دخیل در زیبایی صنعت کابینت آشپزخانه و مبلمان صفحه‌ای، مسئله پوشش لبه برش خورده صفحات MDF است که برای مرتفع کردن این موضوع انواع لبه چسبان‌های دستی و اتوماتیک در صنایع به وجود آمده‌اند. در این متن به بررسی ماشین آلات لبه چسبان اتوماتیک می‌پردازیم.

معرفی دستگاه لبه چسبان خطی اتوماتیک ام دی اف (MDF)

اولین و ابتدایی‌ترین کارکردی که از یک دستگاه لبه چسبان می‌توان انتظار داشت دقت، سطح هموار، پرداخت مناسب و همچنین استحکام قابل قبول نوار می‌باشد. معمولا لبه چسبان‌ها را در چند ایستگاه عملیاتی مختلف می‌سازند و در بازار با تعداد ایستگاه‌های آنها شناخته می‌شوند. هنگام خرید این نوع ماشین آلات باید مواردی مانند خدمات پس از فروش، سرویس‌های تعمیر و نگهداری مناسب، دسترسی پذیری مناسب قطعات یدکی و سایر مسائلی از این قبیل حتما در نظر گرفته شوند.

انواع لبه چسبان‌های اتوماتیک

لبه چسبان‌های اتوماتیک اساساً بر حسب نیاز و نوع کاربری دارای انواع مختلفی هستند که تکنولوژی، روش پوشاندن لبه، حجم کار و ابعاد دستگاه در آنان متفاوت است. از انواع لبه چسبان‌های اتوماتیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. لبه چسبان‌های لیزری (Laser Edgebanders)
  2. لبه چسبان‌های هوا داغ (Hot Air Edgebanders)
  3. لبه چسبان‌های چسب داغ (EVA/PUR Hot Melt Edgebanders)
  4. لبه چسبان‌های Contour/BAZ/Vector

قیمت لبه چسبان‌های اتوماتیک

برای اطلاع از قیمت لبه چسبان‌های اتوماتیک لطفا به تگ قیمت محصول مراجعه فرمایید و در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید، با چوبینر تماس حاصل نمایید.