حراجی نوروز 1403
یکشنبه, ۱۱ اسفند,۱۳۹۸

کاربرد قلاب جالباسی و دستگیره عروسکی کودک

یکی از کاربردی ترین ابزار و یراق تولید شده دستگیره و قلاب جالباسی می باشد که هر کدام از آن ها در مدل و طرح های متنوعی ساخته می شوند. نظم بخشیدن به محیط های اداری و یا منازل یکی از موارد بسیاری از مهمی است که به وسیله ی قلاب جالباسی می توان این امر مهم را تحقق بخشید. همان طور که می دانید از کاربرد مهم قلاب جالباسی آویزان کردن انواع لابس و کت می باشد که به شما این امکان را می دهد تا محیط منظم داشته باشید. یکی دیگر از یراق کاربردی و در عین حال زیبا و جذاب دستگیره عروسکی کودک می باشد که در شکل و طرح های متنوعی ساخته می شود. با استفاده از دستگیره عروسکی کودک می توانید محیط زیبا برای کودکان دلبندتان ایجاد نمایید. در ادامه با انواع دستگیره عروسکی کودک و قلاب لباس آشنا خواهید شد. 

معرفی انواع قلاب لباس

همان طور که در قسمت قبل گفته شد از کاربرد قلاب لباس می توان به آویزان کردن انواع لباس اشاره کرد. در بسیاری از مکان ها همچون سرویس بهداشتی، حمام ها و... برای آویزان کردن حوله و یا لباس می توان از قلاب لباس استفاده نمود. برخی از مدل های قلاب نیز وجود دارند که برای آویزان کردن کلید، سوییچ ماشین و... استفاده می شود. به طور کلی این نوع قلاب ها دارای مدل هایی به شرح زیر می باشند. 

  • قلاب لباس مدرن
  • قلاب لباس سرامیکی
  • قلاب لباس چسبی
  • قلاب جاکلیدی

قلاب جالباسی

قلاب لباس مدرن

یکی از نمونه های قلاب لباس مدل ساده و مدرن آن می باشد که بیشتر برای محیط هایی رسمی و یا دکوراسیون مدرن و شیک به کار برده می شود. قلاب لباس مدرن در طرح و رنگ های متنوعی ساخته می شود که هر کدام از آن ها بسته به نوعی که دارند با استفاده از یک یا دو عدد پیچ نصب می شوند. کی از مدل های قلاب لباس مدرن آن است که پیچ نصبی آن از نمای بیرون قابل مشاهده نمی باشد و این خود یکی از ویژگی های عالی این نوع قلاب آویز لباس می باشد. 

قلاب لباس

قلاب لباس سرامیکی

قلاب لباس سرامیکی یکی دیگر از انواع قلاب جالباسی می باشد که به سبب سرامیک های طرح داری که بر روی آن به کار رفته است دارای نمایی سنتی و زیبا می باشد. به طور معمول قلاب لباس سرامیکی از یک قسمت فلزی و یک قسمت سرامیکی با تصاویر حکاکی شده بر روی آن تولید می شود. 

قلاب لباس چسبی

قلاب لباس چسبی همان طور که از نامش پیداست با استفاده از چسب بر روی سطوح مختلف چوبی، فلزی و... نصب می شود. به سبب راحتی که در نصب این نوع قلاب وجود دارد مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است.

قلاب جاکلیدی

قلاب جا کلیدی نمونه ی کوچکی از قلاب می باشد که برای آویزان کردن کلید، سوییچ و... به کار برده می شود. قلاب جا کلیدی در مدل و طرح های متنوعی با استفاده از فلزی مقاوم ساخته می شود. 

قیمت قلاب آویز لباس

برای اطلاع از قیمت قلاب آویز لباس می توانید به تگ قیمت محصول مراجعه کنید؛ در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت قلاب آویز لباس با چوبینر تماس حاصل فرمایید.

انواع دستگیره عروسکی کودک

امروزه خرید سیسمونی و وسایل اتاق کودک یکی از معضلات مادر و پدرها می باشد. خرید از فروشگاه اینترنتی یکی از راه های آسان برای انتخاب و خرید وسایل کودک می باشد. دستگیره عروسکس کودک یکی از یراق آلات کاربردی برای کمد، کشو و وسایل کودک می باشد که در مدل و طرح های متنوعی تولید می شود. شما می توانید به راحتی با مشاهده تصاویر و مشخصات ذکر شده برای هر یک از دستگیره ها، دستگیره عروسکی مناسب اتاق کودک خود را خریداری نمایید. از انواع دستگیره عروسکی کودک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگیره عروسکی تک پیچ
  • دستگیره عروسکی دو پیچ

دستگیره عروسکی

دستگیره عروسکی تک پیچ

دستگیره عروسکی تک پیچ همان طور که از نامش پیداست با استفاده از یک عدد پیچ قابل نصب می باشد. معمولا از دستگیره عروسکی تک پیچ برای کشوی تخت، کمد و... استفاده می شود و به سبب روکش پلاستیک که دارد مانع از آسیب رسیدن به کودک می شود.

دستگیره عروسکی دو پیچ

یکی از دیگر از انواع دستگیره عروسکی کودک، نوع دو پیچ آن می باشد که مانند تک پیچ از بدنه ی فلزی با روکش پلاستیکی ساخته می شود. این نوع دستگیره عروسکی دو پیچ در طرح های کارتونی متنوعی ساخته می شود که با توجه به سلیقه و علاقه ی کودکان خود می توانید سفارش دهید.

قیمت دستگیره کمد کودک

با توجه به نوع و مدل دستگیره، قیمت آن نیز متفاوت می باشد. شما می توانید با مراجعه به بخش فروشگاه چوبینر تمامی دستگیره کمد کودک را با مشخصات و قیمت مشاهده نمایید. 


افزودن نظر جدید