حراجی نوروز 1403
سه شنبه, ۰۴ بهمن,۱۴۰۱

👨‍🦰هدیه روز پدر و مرد چی بخرم؟ | بهترین ایده ها برای کادو روز پدر

⏰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه

ایده های خرید هدیه روز پدر

بین ما ایرانیا پدر و مادر جایگاه خاصی دارن و مهم ترین آدمای زندگیمون به حساب میان که همیشه سعی می‌کنیم این احساس محبت و قدردانی رو بهشون منتقل کنیم برای این کار توی روزای خاصی مثل روز مادر و روز پدر هدیه هایی تقدیم این عزیزان می‌کنیم. علاوه بر بابا و مامانای عزیز معمولا توی این ایام برای همسر، خواهر یا برادرمون هم کادو میخریم. حالا چیزی که همیشه ذهنمون رو درگیر میکنه اینه که هدیه روز پدر چی بخرم؟ بهترین کادو روز مرد چیه؟ و کلی سوال که توی این مقاله می‌خوایم قدم به قدم با همدیگه جلو بریم و هدیه های مختلف و کاربردی و مناسبی رو معرفی کنیم. 

روز پدر چندمه؟

توی تقویم اگر روزهای مختلف سال رو چک کنید روز تولد حضرت علی (ع) یعنی 13 رجب به عنوان روز بزرگداشت مقام پدر مشخص شده که توی این روز مبارک و عزیز ما به دیدن باباهای مهربون میریم و بابت تمام زحمات و سختی های زندگی ازشون تشکر می‌کنیم. علاوه بر روز پدر توی این روز از مردای زحمتکش خونه قدردانی میشه و به عنوان روز مرد نیز معرفی شده. 

بهترین هدیه روز مادر

واسه روز مرد و پدر چی بخرم؟!

اگر بخوایم بهترین هدیه روز مرد رو معرفی کنیم بدون شک هدیه ای که بتونه از زحمات پدر یا مرد زندگی مون قدردانی کنه، میسر نیست، اما با هدیه در این روز در واقع داریم بهشون یادآوری می کنیم که دوستون داریم و برامون بسیار ارزشمنده و چه خوبه که هدیه مون بر اساس چیزی باشه که پدر یا همسرمون بهش علاقه دارن، به عنوان مثال بسیاری از آقایون به ابزارآلات خیلی علاقه دارند، واسه همین شما بر اساس شناختی که ازشون دارید و همینطور بودجه تون، می تونید هدیه تون به یه هدیه خاص تبدیل کنید، و پیشنهاد می کنم بعد از خوندن این متن یه سری به صفحه پک هدیه چوبینر بزنی، چون تو این صفحه علاوه بر اینکه براساس تخصص و علاقه مندی آقایون پک های آماده از پک هدیه ابزار مقدماتی تا حرفه ای وجود داره، بلکه شما می تونی ابزار مدنظرتون و جعبه کادویی تون انتخاب کنید تا هدیه تون با یه باکس زیبا به آدرس مدنظرتون در کوتاهترین زمان ارسال بشه.

مشاهده پک های آماده هدیه روز  مردپک هدیه روز مرد

پک هدیه روز مرد

و اما پیشنهادهای من!

وقتش رسیده بریم سراغ معرفی چند تا از محصولات خاص و جذابمون که شک ندارم میتونن هدیه مناسبی برای مردای زحمتکش زندگیمون باشه و در راستای نیاز و سلیقشون تهیه کنید. اگر توی سایت چوبینر یه چرخی بزنید مطمئنم با هر بودجه ای می‌تونید بهترین هدیه رو تهیه کنید اما من گلچین چند تا از دسته بندی ها و محصولات رو بهتون معرفی میکنم تا راحت تر به محصول مورد نظرتون برسید.

قلمدان خاتم کاری 

یکی دیگه از لوازمی که به عنوان هدیه روز مرد و پدر مناسب هست قلمدان خاتم کاری شده است. بعضی از مشاغل مثل اساتید دانشگاه، معلم, خطاط و خوشنویس همیشه با انوع خودکار و مداد و قلم نی سر و کار دارن و بهتره برای این گروه از آقایون یک قلمدان خاتم کاری شده شیک تهیه کنید که هم کادوی کاربردی هست و هم از لحاظ معنوی با توجه به این که جزو آثار هنری ایران هست ارزشمنده. 


استند موبایل، جا کارتی و قلمدان چوبی

یکی از گزینه های مناسب و خاص هدیه دادن لوازم اداری چوبیه. معمولا میز کار آقایون نیاز داره منظم و مرتب باشه حالا این میز میخواید مربوط به اداره باشه یا توی خونه و حتی میز مطالعه باشه. برای نظم دادن و مرتب کردن میز بهتره از لوازمی مثل استند موبایل، قلمدان و جا خودکاری، هولدر و جا کارتی چوبی استفاده بشه تا هم لوازم پخش و پلا نشن هم میز کار شیک و مرتب باشه. پس شما می‌تونید یک پک از لوازم اداری که مناسب میز مطالعه و میز کار هستند برای همسر یا پدرتون تهیه کنید.


تابلو تزیینی

یکی دیگه از هدیه هایی که برای روز مرد می‌تونید انتخاب کنید تابلوهای دست ساز تزیینی هستند که مورد مناسبی برای دکور اتاق محل کار آقایونن. تابلو معرق کاری دست ساز، تابلوهای منبت کاری و سایر هنرهای دستی ایرانیان می‌تونن گزینه های مناسب و شیکی برای هدیه روز پدر و روز مرد باشن.


لیست قیمت لوازم چوبی در چوبینر: صنایع دستی چوبی

جاکارتی چوبی

یکی از هدیه های خاص جاکارتی چوبی هستش. همه ما این روزا به جای استفاده از پول نقد سعی می‌کنیم کارت بانکی داشته باشیم و بهتره برای نگهداری از این کارتا و جلوگیری از گم شدنشون جاکارتی مناسبی رو استفاده کنیم. جاکارتی چوبی یک نمونه از هدیه های مخصوص روز پدر هستش که هم از چوب طبیعی درست شده اما ظاهر شیک و زیبایی داره. برای خریدش کافیه روی عکس کلیک کنی.


خرید هدیه روز مرد

برای خرید هدیه روز مرد راه‌های مختلفی وجود داره که یکی از ساده ترین و بهترین روش های تهیه هدیه روز پدر، خرید آنلاین از فروشگاه چوبینر هست که تنوع محصولاتش بسیار زیادن و به راحتی می‌تونید با چند تا کلیک جعبه کادویی و کارت پستال و کلی وسیله با تخفیف و قیمت مناسب به سبد خریدتون اضافه کنید و حتی نکته جالبترش اینه که آدرس محل کار همسر، پدر یا برادرتون رو بذارید تا ما هدیه شما رو براشون ارسال کنیم. در ادامه با توجه به اینکه خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی مزایای مختلفی داره تا شما یک خرید بهتر و لذت بخش تر رو تجربه کنید به صورت خلاصه به چندتا مزایای این روش خرید اشاره می‌کنم:

  • زمان دست شماست! هر ساعتی از شبانه روز که بخواید می‌تونید خرید انلاین داشته باشید.
  • تنوع محصولات زیاده و قیمت ها مشخص.
  • انتخاب راحت تره می‌تونید چند بار برگردید توی صفحه محصول و محصول رو چک کنید.
  • شانس خرید با تخفیف و کد تخفیف های شگفت انگیز وجود داره.
  • شرایط مرجوعی کالا راحت تر از خریدهای حضوری هست.

در انتها بهتره یک فیلم آموزشی از راهنمای سفارش پک هدیه توی سایت چوبیر با همدیگه ببینیم.


افزودن نظر جدید