حراجی نوروز 1403

خرید گیره، کلمپ و پیچ دستی

1-36 از 201

گیره، کلمپ و پیچ دستی جزء ابزارآلات کارگاهی هستند. فعالین صنایع چوب، جوشکاری و سایر صنایع برای افزایش سرعت و امنیت کار از ابزارآلاتی از قبیل گیره، کلمپ و پیچ دستی استفاده می کنند. در هر کارخانه یا کارگاهی برای جا به جایی قطعات با وزن بالا، اتصال کردن پانل ها و چفت کردن به ابزارهای مفید با وزن مناسب نیاز می باشد. در لیست زیر تمامی ابزارآلات مورد نیاز برای این امور معرفی شده اند و با تهیه آنها از فروشگاه چوبینر می توانید سرعت، کیفیت و امنیت کار خود را در محیط کارگاه افزایش دهید. 

گیره

گیره ها از ابزارآلات مهم و کمکی فعالین صنایع چوب می باشند. البته علاوه بر صنایع چوب از گیره ها در سایر صنایع می توان به عنوان دستیار استفاده کرد که سرعت کار را بالا برد. گیره ها در هنگام استفاده در بالا بردن کیفیت کار نقش مهمی دارند و از بروز خطا و ایراد جلوگیری می نمایند. در این متن به بررسی گیرههای دستی، تفنگی و هیدرولیک می پردازیم.

گیره دستی

گیره دستی یکی از انواع گیره ها می باشد. گیره دستی در صنایع مختلف به کار می رود و در انجام اموری از قبیل کنترل مونتاژ کردن قطعات، پرس کردن چوب و نگه داشتن دو قطعه در کنار هم استفاده می شود. در فروشگاه چوبینر انواع گیره دستی موجود می باشد و به معرفی آنها پرداخته شده است.

گیره هیدرولیک

کار گیره هیدرولیک نیز اتصال قطعات، پرس کردن چوب و کنترل مونتاژ قطعات می باشد. از گیره های هیدرولیک نیز علاوه بر صنعت چوب در سایر صنایع نیز می توان استفاده کرد. گیره هیدرولیک علاوه بر موارد ذکر شده می تواند به عنوان جک جهت جداسازی و بلند کردن قطعات و ابزارآلات با وزن بالا مورد استفاده قرار گیرد. از نکات قابل توجه این گیره ها اعمال فشاری معادل 500 کیلوگرم بر قطعه کار می باشد.

گیره ماهی

یک نمونه از گیره های مورد نیاز در صنعت چوب، گیره ماهی می باشد.گیره ماهی نیز مانند سایر گیره های قابل استفاده در کارگاه ها برای محکم و ثابت نگه داشتن استفاده می شوند. از گیره ماهی می توان برای جا به جایی، ثابت نگه داشتن هنگام سوراخ کاری و برش قطعات، مونتاژ کردن و ... استفاده نمود. لازم به ذکر است که گیره ماهی در سایزهای مختلفی تولید می شود که با توجه به ابعاد قطعه کار به کار می رود.

گیره تفنگی

گیره تفنگی ابزاری مناسب جهت نگه داشتن قطعات در کنار هم، که جهت کنترل مونتاژ کردن قطعات و پرس چوب استفاده می شود. گیره تفنگی کاربرد دوگانه ای از قبیل گیره و جک دارد. هنگام استفاده به عنوان جک برای بلندکردن و جدا کردن قطعات با وزن بالا استفاده می شود. گیره تفنگی توانایی اعمال فشاری در حدود 400 کیلوگرم بر قطعات کار دارد.

قیمت گیره نجاری

فروشگاه چوبینر انواع گیره نجاری مورد نیاز شما را که در متن به آنها پرداختیم را عرضه نموده است . در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید انواع گیره نجاری برای اطلاع از قیمت این محصولات با متخصصین سایت چوبینر تماس حاصل نمایید.

کلمپ

کلمپ ابزاری کاربردی و مناسب برای افزایش سرعت، کیفیت و امنیت کار در کارگاه های صنایع مختلف می باشد. کلمپ ها در انجام اموری از قبیل نگه داشتن، جا به جایی، ایجاد اتصالات و چفت کردن قطعات به کار می روند. کلمپ دارای انواع مختلفی از قبیل کششی، فشاری افقی و دسته عمودی می باشد که در این متن به معرفی آنها می پردازیم.

کلمپ کششی

کلمپ کششی به عنوان اهرمی برای جابجایی و نگهداری قطعات به کار می رود. از نکات قابل توجه در کلمپ های کششی وزن پایین آنها و ظرفیت بالای نگهداری این گروه از ابزارالات می باشد یعنی چیزی در حدود 500 کیلوگرم و حتی بالاتر را به راحتی بدون صرف نیروی زیاد توسط کاربران را می توانید جابجا نماید.

کلمپ فشاری افقی

کلمپ فشاری افقی یکی دیگر از انواع کلمپ ها می باشد. از این نوع کلمپ ها در نگهداشتن قطعات در هنگام برش و سوراخکاری استفاده می شود. وزن مناسب کلمپ فشاری افقی و ظرفیت بالای این ابزار از مزایای این گروه از کلمپ ها محسوب می شود. کلمپ فشاری افقی تاثیر زیادی در جلوگیری از بروز خطا در برش و زاویه دار شدن قطعات می شود.

کلمپ دسته عمودی

کلمپ دسته عمودی نوع دیگری از کلمپ ها می باشد. که در دستگاه های دورکن، فارسی بر و شابلون سوراخکاری استفاده می شود. کلمپ های دسته عمودی نقش موثری در برش بدون خطا قطعات و سوراخکاری صحیح پانل ها دارند. از نکات قابل توجه این کلمپ ها وزن پایین کلمپ و ظرفیت بالای نگهداری قطعات می باشد.

کلمپ دسته افقی

کلمپ دسته افقی نیز قابل اتصال بعه دستگاه دورکن، فارسی بر و شابلون های سوراخکاری می باشد و به علت تعداد اهرم های به کار رفته در آن از قدرت بالایی در هنگام اعمال فشار به قطعات برخوردار می باشد. این گروه از کلمپ ها نیز وزن مناسبی دارند و به واسطه قدرت بالایی که دراند در هنگام استفاده به نیروی بالایی از سوی کاربر نیاز ندارند.

قیمت تایگر کلمپ

انواع تایگر کلمپ که در متن بالا به آنها اشاره شد در فروشگاه چوبینر موجود می باشد. در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید انواع تایگر کلمپ برای اطلاع از قیمت این محصولات با متخصصین سایت چوبینر تماس حاصل نمایید.

پیچ دستی

پیچ دستی ابزاری کارآمد برای نگه داشتن قطعات می باشد. پیچ دستی ها سرعت و کیفیت کار را بالا می برند. انواع مختلف پیچ دستی از قبیل: پیچ دستی F شکل، گیره پیچ دستی C شکل، پیچ دستی اتوماتیک و پیچ دستی نجاری در فروشگاه چوبینر موجود می باشد که در این متن به آنها اشاره می کنیم.

گیره پیچ دستی C شکل

گیره پیچ دستی C شکل در سایزهای مختلفی تولید می شود و مناسب مصارف صنعتی و خانگی می باشد. فک متحرک این مدل پیچ دستی یک پیچ با دنده قدرتی می باشد و قسمت ثابت آن به شکل کروی و حرف C ساخته شده است که قابلیت ثابت شدن در زوایا و گوشه های مختلف و اشکال پیچیده را دارد. البته در مواردی پیچ دستی سی شکل با سه فک تولید می شود که در گوشه ها و زوایای خاصی استفاده می شود.

پیچ دستی F شکل

پیچ دستی F شکل ابزاری مناسب جهت ثابت و محکم نگه داشتن قطعات می باشد. این نوع گیره دارای یک فک ثابت L شکل ویک بازوی بلند و کشیده و یک فک متحرک که به وسیله پیچ یا دنده قدرتی در حول میله می لغزد و به قطعه کار محکم می شود، می باشد. قابل ذکر است که پیچ دستی F شکل علاوه بر استفاده در صنایع مختلف در مصارف خانگی نیز قابل استفاده است. دسته پلاستیکی این محصول در استفاده راحت و سریع از آن نقش مهمی دارد.

پیچ دستی اتوماتیک

پیچ دستی اتوماتیک نوع دیگری از مدل های پیچ دستی می باشد. از این مدل پیچ دستی ها برای ثابت نگه داشتن قطعات استفاده می شود. دسته پیچ دستی اتوماتیک به صورت ارگونومیک ضد لغزش بوده و میزان خطا را به مقدار زیادی کاهش داده است. ظرفیت نگهداری و تحمل فشار 150 کیلوگرم از نکات قابل توجه این محصول می باشد.

پیچ دستی نجاری

نوع دیگر پیچ دستی، پیچ دستی نجاری می باشد. از پیچ دستی نجاری علاوه بر محکم و ثابت نگهداشتن قطعات ورق ها می توان برای نگهداری وکیوم دستی بر روی میز کار نیز استفاده کرد. پیچ دستی نجاری برای فیکس کردن انواع ریل ابزارهای کارگاهی استفاده می شود. استفاده از پیچ دستی نجاری کیفیت و سرعت بالا را در هنگام استفاده تضمین می کند.

قیمت پیچ دستی

انواع پیچ دستی در فروشگاه چوبینر برای استفاده شما عرضه شده است. در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید برای اطلاع از قیمت این محصولات با متخصصین سایت چوبینر تماس حاصل نمایید.

تنگ قاب

تنگ قاب که به تنگ تسمه ای و تنگ قاب جمع کن نیز معروف است در مونتاژ و اتصال قطعات چوبی به یکدیگر استفاده می‌شود. تنگ تسمه ای به شکلی تولید می‌شود که در هنگام ساخت چهارچوب ها تمرکز سازنده بالا می‌رود. لازم به ذکر است که استفاده از تنگ تسمه ای باعث افزایش دقت و کیفیت کار می گردد.

گیره تنگ دستی

گیره تنگ دستی در اشکال مختلف تولید می‌شود، علاوه بر این طول و جنس تسمه آن نیز در مدل های مختلف، متفاوت می‌باشد و با توجه به نیاز مصرف کننده انتخاب می گردد. استفاده از تنگ دستی نقش مهمی در بالا رفتن سرعت کار دارد و به این دلیل در کارگاه ها جزء لوازم ضروری و مفید محسوب می‌گردد.

قیمت قاب جمع کن

برای اطلاع از قیمت قاب جمع کن می توانید به تگ قیمت محصول مراجعه کنید؛ در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت قاب جمع کن با چوبینر تماس حاصل فرمایید.