حراجی نوروز 1403

پرسش‌های پر تکرار

1. چگونه در چوبینر ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام در چوبینر کافی است تا بر روی دکمه ی ثبت نام کلیک کنید و شماره موبایل خود را وارد نمایید. برای دریافت آموزش کامل ثبت نام در سایت بر روی لینک کلیک کنید.

2. چگونه کالای خود را در چوبینر پیدا کنم؟

برای جستجو و پیدا کردن کالا در سایت چوبینر می‌توانید شناسه کالا یا عنوان محصول را در نوار جستجو وارد نمایید.

برای دریافت آموزش بیشتر در رابطه با یافتن کالا در سایت بر روی لینک کلیک نمایید.

3. نحوه خرید و ثبت سفارش در سایت به چه صورت است؟

برای خرید کالاهای مورد نظرتان، بر روی دکمه "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید و کالاها را به سبد خرید اضافه نمایید. در پایان دکمه "تکمیل خرید" را بزنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید. برای تکمیل فرآیند خرید لازم است در سایت ثبت نام کنید که ثبت نام در سایت با شماره همراه امکان پذیر است. برای دریافت کامل راهنمای ثبت سفارش بر روی لینک کلیک نمایید.

4. روش پرداخت در چوبینر به چه صورت است؟

برای خرید از چوبینر، پرداخت به صورت اینترنتی می‌باشد. اگر به هر دلیلی امکان پرداخت اینترنتی را ندارید، می توانید هزینه بسته را کارت به کارت کنید. پس از انجام مراحل ثبت سفارش، در مرحله پرداخت شما می توانید گزینه‌های مختلفی همچون پرداخت آنلاین یا کارت به کارت را انتخاب نمایید. در صورت انتخاب گزینه کارت به کارت باید تصویر فیش پرداختی را برای کارشناسان چوبینر ارسال نمایید تا مابقی مراحل ارسال انجام شود. 

5. چگونه از کد تخفیف استفاده کنم؟

با مشاهده‌ی فیلم زیر می‌توانید با نحوه‌ی ثبت کد تخفیف در سایت چوبینر آشنا شوید.


6.چگونه از کارت هدیه چوبینر استفاده کنیم؟

با مشاهده فیلم زیر به طور دقیق و کامل با نحوه‌ی استفاده از کارت هدیه در هنگام ثبت سفارش آشنا خواهید شد.


7. روش ارسال در چوبینر به چه صورت است؟

روش‌های مختلفی برای ارسال سفارش شما در سایت چوبینر وجود دارد که هر کدام از آن‌ها با توجه به شهر و مقصد دارای شرایط متفاوتی نیز می‌باشد. ارسال اکسپرس، ارسال فوری، ارسال توسط پست پیشتاز و ارسال توسط تیپاکس از روش‌های ارسال چوبینر می‌باشد که برای مشاهده شرایط کامل هر کدام از آن‌‌ها بر روی لینک کلیک نمایید.

8. نحوه‌ی اطلاع از کد پیگیری پست پیشتاز به چه صورت است؟

اگر کالا توسط پست پیشتاز برای شما ارسال شده است، با تحویل کالا به پست، کد رهگیری تا 24 ساعت بعد برای شما پیامک خواهد شد. همچنین می توانید با کلیک بر روی لینک سامانه رهگیری مرسولات شرکت پستی و وارد کردن کد رهگیری مربوط به بسته از مراحل ارسال و توزیع سفارشتان مطلع شوید.

9.چه زمانی کد پیگیری تیپاکس پیامک می‌شود؟

اگر کالا توسط تیپاکس برای شما ارسال شده باشد، با تحویل کالا به تیپاکس، کد رهگیری برای شما پیامک خواهد شد. همچنین می توانید با کلیک بر روی لینک سامانه رهگیری مرسولات تیپاکس و وارد کردن کد رهگیری مربوط به بسته از مراحل ارسال و توزیع سفارشتان مطلع شوید.

10. شرایط ضمانت بازگشت کالا چیست؟

کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می‌شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد. برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است پس از دریافت بسته طبق زمان مشخص شده در صفحه راهنمای مرجوعی، با امور مشتریان چوبینر تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید. 

11. چگونه می‌توان سفارش را لغو کرد و یا اقلام موجود در سفارش را تغییر داد؟

امکان لغو، تغییر، حذف و اضافه کردن کالا در سفارش ثبت شده وجود ندارد. شما می‌توانید در این موارد با امور مشتریان چوبینر تماس بگیرید و مورد خود را اطلاع دهید. سپس کارشناس چوبینر سفارش شما را لغو کرده و مبلغ پرداخت شده را به کیف پول حساب شما بازمیگردانند تا شما بتوانید مجدد سفارش خود را در سایت ثبت نمایید.

12. ضمانت تطابق کالا با سایت به چه معناست؟

برای هر یک از کالاها در سایت، اطلاعاتی از قبیل نام، عکس، تگ قیمت و توضیحات ذکر شده است که اطلاعات کامل محصول بوده و تصاویر محصول توسط گروه عکاسی چوبینر گرفته شده و تصویر واقعی محصولات می‌باشد. ما تضمین می‌کنیم محصول دریافتی شما تطابق کامل با عکس محصول داشته؛ در غیر این صورت شما می‌توانید محصول را مرجوع نموده و مراحل مرجوع کالای خود را از طریق امور مشتریان چوبینر پیگیری نمایید.

13. چوبی کلاب چیست؟

در چوبی کلاب شما با هر خرید خود در سایت چوبینر متناسب با مبلغ پرداختی، امتیاز دریافت می‌کنید و در واقع این امتیاز مبلغی از وجه پرداختی شما است که هر یک امتیاز معادل هزار تومان می‌باشد و به چوبی کلاب شما اضافه می‌گردد و شما می‌توانید در خرید‌های بعدی خود استفاده نمایید. برای دریافت کامل اطلاعات نحوه استفاده از چوبی کلاب بر روی لینک کلیک کنید. 

14. چگونه در چوبی کلاب امتیاز بدست بیاورم؟

برای استفاده از امتیاز پولی چوبی کلاب کافیه، شما مشتری عزیز، به مانند همیشه محصول مورد نظر خود را در سبد خرید قرار داده و مابقی مراحل ثبت سفارش و پرداخت را انجام دهید، پس از آنکه سفارش به شما تحویل گردید، بر اساس وجه پرداختی که بابت سفارش پرداخت کرده‌اید، امتیاز دریافت می‌کنید که با مراجعه به پنل کاربری خود در سایت می‌توانید امتیازهای خود را مشاهده فرمایید.

با مشاهده ویدئو زیر می‌توانید اطلاعات بیشتری در رابطه با چوبی کلاب کسب کنید.


15. چگونه می‌توانم از امتیاز خود در خریدهای بعد استفاده کنم؟

زمانیکه خرید خود را انجام دادید، امتیاز خرید شما در بخش چوبی کلاب سایت چوبینر ثبت می‌شود و میزان امتیاز تومانی را می‌توانید مشاهده کنید. در خرید بعدی، پس از انتخاب محصول و اضافه کردن آن به سبد خرید، در صفحه ثبت سفارش، به جای دکمه ثبت سفارش، ثبت کد تخفیف را بزنید. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از امتیاز خرید خود روی لینک کلیک کنید.

16. چگونه می‌توانیم فقط محصولات موجود را مشاهده کنیم؟

برای مشاهده محصولاتی که موجودی دارند باید وارد دسته بندی شوید و در قسمت راست دسته بندی، بخش فیلتر محصولات موجود تیک فقط نمایش فایل‌های موجود را فعال کنید تا محصولاتی که موجود هستند را مشاهده نمایید. در ویدئو زیر با مراحل مشاهده محصولات موجود در سایت آشنا می‌شوید.

17. هدیه نقدی چیست؟ چرا بعضی محصولات هدیه نقدی دارند؟
اگر در زمان خرید محصولات بخش پایین قیمت را مشاهده نمایید مبلغی به عنوان هدیه نقدی مشخص شده است که با خرید محصول کیف پول مثبت شما شارژ می‌شود و در خریدهای بعدی می‌توانید از این مبلغ هدیه استفاده نمایید. هدیه نقدی برای محصولات پرفروش و پرطرفدار چوبینر فعال می‌باشد که در هر خرید یک مبلغ مشخص به کیف پول مثبتتان اضافه می‌شود. 

18. از کجا متوجه شوم که محصول مدنظرم داخل سایت موجود است؟


19. می‌خواهم به تعداد بالا خرید کنم ولی نمی‌دانم قیمت آن چقدر است؟
برای اینکه خرید عمده از محصولات مدنظرتان داشته باشید، برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید خود روی لینک کلیک کنید.


20. شارژ کیف پول مثبت یا هدیه نقدی چیست؟
در زمان خرید بعضی از محصولات همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید مبلغی از خرید کالا 7 روز پس از تکمیل سفارش به کیف پول شما برمی‌گردد و در خرید های بعدی می‌توانید از آن استفاده کنید. تکمیل سفارش به معنی ثبت، پرداخت، ارسال بسته و تحویل آن به مشتری است همچنین در صورت مرجوع کردن و لغو سفارش مبلغ هدیه نقدی از کیف پول کسر می‌شود.