حراجی نوروز 1403

خرید تیغ اره چوب بر و خام بر

1-36 از 50

تیغ اره های چوب بر و خام بری جز آن دسته از تیغ اره ها هستند که باید کاملا جهت خام بری و تخصصی در همین زمینه استفاده گردند و از تیغ اره های چوب بر نمی‌توان برای برش ورق های ملامینه و ام دی اف استفاده نمود. لازم به ذکر است که عمده استفاده این تیغ اره ها در میز های برش، فارسی بر ها و ... است.

ویژگی تیغ اره چوب بری

کیفیت مرغوب بدنه محصول و ساخت آن با تکنولوژی لیزر و مجهز به درزهای انبساطی جهت جلوگیری از انحرافات تیغ اره در زمان بالا رفتن حرارت ناشی از برش؛ به همراه سیستم صدا گیر که به درزهای لیزر برش شده در میانه تیغ اره به چشم می‌خورد به تعداد معینی نسبت به طراحی هر محصول و نوع طراحی شرکت سازنده ایجاد شده و باعث کاهش صدای ناشی از برش و ارتعاشات می‌باشد.

موارد استفاده از تیغ اره چوب بر و نئوپان بر

تیغ اره الماسه چوب بر مناسب برای برش انواع چوب ها و نئوپان خام می باشد. این نوع تیغ اره در حال حاضر در سایزهای متنوع، با طیف گسترده ای از تعداد دندانه ها با فرم چپ-راست به بازار عرضه می‌گردد. نکته قابل توجه این است که برای چوب های نرم و متخلخل از تیغ اره با دندانه های کم باید استفاده شود و برای چوب های سخت و بعد از آن صفحات ام دی اف خام و نئوپان خام بایستی تعداد دندانه ها به ترتیب بیشتر و بیشتر شود.

قیمت تیغ اره خام بری

با توجه به اینکه تیغ اره خام بری در مدل و برندهای مختلف تولید می گردد از لحاظ قیمت نیز متفاوت می‌باشند. لذا در صورت تمایل به خرید این مدل تیغ اره های خام بری و کسب اطلاعات بیشتر با چوبینر تماس برقرار نمایید.