حراجی نوروز 1403

خرید پرس گرم

1-4 از 4

در صنعت برای توليد صفحات چوبی همچون MDF، FDM، FDH و تخته فیبر و نئوپان و امثال آنها از دستگاه پرس گرم یک تا سه طبقه با صفحه صاف استفاده می‌شود. این صفحات به وسيله پوشــش‌های سطحی همچون veneer ،pvc روکش‌های فلزی و غیره زيبا و مقاوم می‌شوند. ماشین آلات پرس گرم بر حسب نیاز در ابعاد و ظرفیت کاری متفاوت ساخته می‌شوند. تنها چیزی که در این ماشین‌ها مشابه است، روش کار و روکش چسباندن می‌باشد.

ناموجود
جوز | JOOS

پرس گرم JOOS

دستگاه پرس گرم برقی و تخت JOOS آلمان در 10 مدل متفاوت
ناموجود

ویژگی دستگاه پرس گرم نجاری

یکی دیگر از ماشین آلات صنعت چوب، پرس گرم نجاری می‌باشد که در ابعاد و اندازه‌های گوناگونی تولید می‌شود. پرس گرم نجاری در دو مدل سه طبقه و چهارطبقه تولید می‌شود.دستگاه پرس گرم باید از دقت عمل بالایی در میزان فشار اعمال شده بر واحد سطح برخوردار باشند. این دستگاه باید به لحاظ فنی استانداردهای مربوط به ماشین آلات پرس را دارا باشند که در ادامه به آنها می‌پردازیم. 

مشخصات ماشین پرس گرم چوب و ام دی اف

ماشین پرس گرم چوب و ام دی اف با گرمایش روغن داغ دارای سینی گسترده با ابعاد استاندارد و کیفیت فوق العاده و ضخامت زیاد و استقامتی فوق العاده تمامی نیازهای یک واحد تولیدی را برآورد می‌کند. دستگاه پرس برای پرس انواع درب، روکش نئوپان و همچنین جهت ساخت انواع تخته چند لایی و سه لایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این ماشین برای گرم کردن روغن در سه نوع گازسوز، گازوئیل سوز و برقی قابل سفارش است. 

قیمت پرس گرم روکش نئوپان

برای اطلاع از قیمت پرس گرم روکش نئوپان لطفا به تگ قیمت محصول مراجعه فرمایید و در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید، با چوبینر تماس حاصل نمایید.