حراجی نوروز 1403

پیشگام سپهر برساد | PSB

شرکت پیشگام سپهر برساد با بهره وری از علم و تکنولوژی قادر به تولید محصولات چون لوله خرطومی، عایق الاستومری، کانال اسپرال گالوانیزه، اتصالات و تبدیل گالوانیزه و هواکش بین کانالی می باشد.

معرفی شرکت پیشگام سپهر برساد(PSB)

شرکت پیشگام سپهر  فعالیت خود را در سال 1383، با تولید لوله های خرطومی انتقال هوا از جنس PVC و آلومینیوم  آغاز  و د‏ر پروژه های تکمیلی خط  تولید کانال اسپیرال گالوانیزه، اتصالات و لوازم جانبی آنرا راه اندازی نمود. د‏رسال 1392 برای اولین بار در کشور با توسعه خط تولید و به کارگیری ماشین آلات پیشرفته و همگام با تکنولوژی روز دنیا ، 2 محصول جدید خود،  کانال فلکسیبل با عایق الاستومری (EPDM)  و روکش آلومینیوم و کانال فلکسیبل با عایق پلی استر و روکش PVC را به بازارعرضه نمود.

کیفیت محصولات شرکت PSB

هدف شرکت PSB ارائه بهترین محصولات منطبق بر دانش روز دنیا، سرویس دهی مناسب در حداقل زمان ممکن و استفاده از مرغوبترین مواد اولیه می باشد.این شرکت همواره متعهد به کیفیت بوده و رضایتمندی مشتریان را سرلوحه عملکرد خود قرار داده است.لازم بذکر است تمامی محصولات این شرکت تحت نظارت کارشناسان متخصص و مجرب طراحی ،تولید و نصب می گردد.

قیمت محصولات شرکت پیشگام سپهر برساد

شرکت پیشگام سپهر برساد به دلیل رنج گسترده ای از محصولات و ابزارآلات برش دارای طیف مختلفی از قیمت ها می باشد لذا برای استعلام آخرین قیمت محصولات شرکت پیشگام سپهر برساد می توانید با کارشناسان وب سایت چوبینر مرجع تخصصی ماشین آلات صنایع چوب تماس بگیرید.