حراجی نوروز 1403

حبیبی | S.S.B

1-2 از 2

گروه صنعتی حبیبی معروف به سپیده سحر با علامت اختصاری S.S.B معروف می باشد که با سابقه چندین ساله خود توانسته است به واردات و تولید انواع ماشین آلات CNC در حوضه صنایع چوب فعالیت داشته باشد.

گروه صنعتی حبیبی

گروه صنعتی حبیبی ( سپیده سحر سابق ) واردات و تولید انواع ماشین الات صنعتی مربوط به صنایع چوب - فلز- سنگ و پلاستیک با 16 سال سابقه مفید و کاملا مرتبط. دارای مجوز لیزر از سازمان انرژی اتمی می باشد که در سال 1380 تاسیس شده و فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کزده است.

کیفیت ماشین آلات S.S.B

شرکت حبیبی با توجه به نیاز بازار به ماشین آلات استاندارد cnc قادر به تولید و واردات با کیفیت ترین ماشین آلات بوده که همواره مورد استقبال بسیاری از متخصصین قرار گرفته است. لازم به ذکر می باشد، قیمت محصولات شرکت حبیبی با توجه به کیفیت مذکور بسیار مقرون به صرفه می باشد که در نتیجه تولیدی بی دردسری را برای خود به ارمغان آورده اید.

قیمت محصولات شرکت حبیبی

این شرکت به علت تولید انواع مختلف ماشین آلات و همچنین تولید متنوع از مدل های دستگاه های مختلف دارای رنج قیمت های خاصی برای هر بخش و محصول می باشد. لطفا برای اطلاع از قیمت محصولات شرکت حبیبی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.