حراجی نوروز 1403
پنجشنبه, ۱۸ مهر,۱۳۹۸

آشنایی با نحوه استفاده از رابط 90 درجه سه نظام دار و تبدیل چهار شیار به سه نظام

با گذشت زمان نیاز های انسان با کمک پیشرفت علم برطرف گردید، شاید اگر به زمان های گذشته برگردیم و زندگی کنونی خود را مقایسه کنیم دریابیم آسایش و رفاه ما مدیون پیشرفت روزافزون علم و صنعت است. یکی از وسایلی که نقش مهمی در بالا رفتن سرعت کار، کیفیت کار، و افزایش ایمنی اپراتورها دارد دریل می باشد. دریل ها در مدل های مختلف با کارایی متفاوت تولید شده اند و در کنار آن ها برای انجام بعضی امور به ابزارهای کمکی از قبیل رابط 90 درجه سه نظام دار و تبدیل چهار شیار به سه نظام نیاز داریم. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعاتی درباره نحوه استفاده و کاربرد رابط 90 درجه سه نظام دار و تبدیل چهار شیار به سه نظام در اختیارتان قرار دهیم.

رابط 90 درجه سه نظام دار چیست؟

رابط 90 درجه سه نظام دار که به چپقی 90 درجه نیز معروف است یک ابزار کمکی برای حل مشکلاتی در هنگام نصب، اتصال، تعمیر و... در کارگاه های صنعتی و منازل می باشد. حتما برای شما هم پیش آمده است که در کارگاه یا منزل برای باز و بسته کردن پیچ، سوراخ کاری دیوار، چوب، آلومینیوم و... به دریل نیاز داشته اید. در مواردی عملیات سوراخ کاری، باز و بسته کردن پیچ و..  برای قسمت هایی مانند گوشه، محل یا کنج های دور از دسترس صورت می گیرد و برای این کار باید از رابط 90 درجه سه نظام دار استفاده کنید تا به راحتی دسترسی کامل به نقاط ذکر شده داشته باشید.

رابط 90 درجه سه نظام دار

چپقی 90 درجه سه نظام دار

چپقی 90 درجه سه نظام دار به شکلی طراحی شده است که به واسطه سه نظامی که دارد مته ها را درون خود جای دهد و در مواردی که فضا کم است عملیات سوراخ کاری و اتصال را آسان نماید. از موارد دیگر چپقی 90 درجه سه نظام دار دستگیره های تعبیه شده بر بدنه آن است که در بالا بردن تسلط و تمرکز شما موثر می باشند. همچنین لازم به ذکر است که این مدل چپقی سه نظام دار قابلیت نصب بر روی انواع دریل و پیچ گوشتی شارژی را دارد؛ البته لازم است یادآوری کنیم رابط 90 درجه در انواع پروژه های صنعتی و امور خانگی به کار می رود.

چپقی 90 درجه سه نظام دار

قیمت چپقی سر دریلی

برای اطلاع از قیمت چپقی سر دریلی می توانید به تگ قیمت محصول مراجعه کنید؛ در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت چپقی سر دریلی با چوبینر تماس حاصل فرمایید.

تبدیل چهار شیار به سه نظام

همان طور که در قسمت های بالاتر ذکر نمودیم دریل ها نقش مهمی در پیشبرد عملیات دارند. یکی از ابزارهای کمکی جهت استفاده بهینه و کاربردی از دریل تبدیل چهار شیار به سه نظام است. تبدیل چهار شیار به سه نظام قابل نصب بر روی دریل هایی است که سه نظام آن ها قابل تعویض می باشد. معمولا در ساخت بدنه این رابط از فولاد آلیاژی مقاوم، ضد زنگ و با کیفیت استفاده می شود که دوام و مقاومت آن را بالا ببرد.

تبدیل چهارشیار به سه نظام

رابط چهار شیار به سه نظام

دریل هایی که برای نصب مته از چهار نظام استفاده می کنند و قدرت بالایی دارند جهت عملیات های سنگین تر قابل استفاده هستند و به دریل هیلتی معروف می باشند که جهت انجام عملیات سوراخ کاری مته های ضخیم تری استفاده می کنند، در مواقعی که قصد استفاده از این دریل های قدرتمند داریم و می خواهیم مته های سایز کوچکتر استفاده نماییم باید از رابط چهار شیار به سه نظام ولف استفاده کنیم. در نتیجه به واسطه استفاده از رابط چهار شیار به سه نظام شما جهت سوراخ کاری با مته های سایز پایین تر از قدرت بالای دریل های هیلتی بهره مند می شوید.

قیمت تبدیل چهار شیار به سه نظام

برای اطلاع از قیمت تبدیل چهار شیار به سه نظام می توانید به تگ قیمت محصول مراجعه کنید؛ در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت تبدیل چهار شیار به سه نظام با چوبینر تماس حاصل فرمایید.

افزودن نظر جدید