حراجی نوروز 1403

خرید چوب کالباسی، اسلب، بلوک و اسلایس چوبی

1-36 از 40


امروزه افراد زیادی به دنبال خاص کردن دکوراسیون خانه یا محل کار خود هستند. با توجه به اینکه سبک‌های مختلفی برای دکوراسیون وجود دارد، می‌توان از وسایل خاصی استفاده کرد تا زیبایی و جلوه محیط حفظ شود. متریالی مثل چوب در وسایل و سازه‌های دکوری می‌تواند زیبایی محیط را چند برابر کند. در نظر داشتن چوب‌های کالباسی یا اسلایس چوبی در وسایلی مانند میز، تابلو، ساعت، کارهای رزینی، تزیین دیوار و غیره تاثیر زیادی داشته باشد. تنوع این نوع چوب در بازار از لحاظ اندازه و مدل بسیار زیاد است که افراد نسبت به سلیقه خود می‌توانند از آنها در ساخت وسایل چوبی متنوع و سبکی روستیک به دکوراسیون خود بدهند.

ویژگی اسلایس‌ چوبی

اسلایس چوبی به دلیل متریالی که دارد می‌تواند دکوراسیون را خاص و شیک کند. در هنرهایی مانند رزین و اپوکسی این نوع چوب‌ها کاربرد زیادی دارد. در بازار اسلایس چوبی را با عنوان چوب کالباسی، اسلب چوب،  تنه درخت مدل فرمونیک اسلایس نیز معرفی می‌کنند که از درختان مختلف مثل توت، گیلاس و غیره تولید می‌شوند. اسلب برش صفحه‌ای یا کالباسی براساس نوع سازه به صورت ناهموار انجام می‌گیرد که همین ناهمواری و طبیعی بودن چوب با طرح اصلی باعث زیبایی سازه و قطعات چوبی تزیینی مختلف خواهد شد. برای استفاده از اسلایس چوبی یا چوب کالباسی باید سطح آنها کاملا صاف باشد تا بتوان به راحتی برای وسایلی مثل میز و غیره از آنها استفاده کرد.

کاربرد تنه درخت مدل فرمونیک اسلایس

همانطور که گفته شد، تنه درخت مدل فرمونیک اسلایس  کاربردهای مختلفی در صنعت چوب و نجاری و هنرهای مربوط به این صنعت مانند رزین و اپوکسی دارد. افراد براساس نوع سازه یا وسیله‌ای که می‌خواهند بسازند، آنها را انتخاب می‌کنند.  تنوع کاربردی که اسلایس چوب دارد، افراد را ترغیب به ساخت وسایل مختلف می‌کند تا از آنها در دکور خانه به صورت میز با سبک روستیک، تابلو، ساعت، زیری ظرف، تزیینی و غیره استفاده کنند.

قیمت اسلب چوبی

برای اطلاع از قیمت اسلب چوبی لطفا به تگ قیمت محصول مراجعه فرمایید و در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید، با چوبینر تماس حاصل نمایید.