حراجی نوروز 1403

خرید اره میزی

1-16 از 16
ناموجود
فستول | Festool

میز برش FESTOOL مدل CSM TS 55 R

طراحی ساده بسیار کارآمد، ترکیبی از 5 دستگاه در یک دستگاه، توانایی بالا در برش بدون نقص
ناموجود
ناموجود
فستول | Festool

میز برش فستول مدل TF 2200 SET

قابل حمل و ثابت، قابل اعتماد و مناسب برای استفاده، یکپارچه با پایه های تاشو، پشتیبانی از چندین ماژول، استخراج گرد و غبار بهینه
ناموجود

برش نقش مهمی در تولید محصولات چوبی دارد که برای این مهم از ابزار آلات و ماشین آلات مختلفی استفاده می کنند. اره از مدل های ساده دستی تا پیشرفته ترین دستگاه و میز برش دارای تنوع بالایی است و یکی از این اره ها، اره میزی می‌باشد. اره میزی در ابعاد و قدرت‌های متفاوت تولید می‌شود که با توجه به نوع مصرف و وسعت کارگاه می‌توان مدل مورد نیاز را انتخاب نمود. در ادامه این مطلب اطلاعات بیشتری در رابطه با اره میزی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

اره میزی در نجاری

در مدل های بسیار قدیمی اره میزی را به عنوان یک دستگاه جدا تولید نمی‌کردند بلکه به همراه چند دستگاه دیگر با عنوان سه کاره، پنج کاره و... روانه بازار می‌شد که این امر باعث کمتر شدن توجه به این محصول کاربردی شده بود و کسی به کارایی بالای آن واقف نبود. با گذشت زمان و تولید ام دی اف و تخته های چندلایه اره میزی را به صورت جداگانه تولید نمودند و در کارگاه های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار گرفت. 

کاربرد اره میزی

اره میزی که به اره قابل حمل نیز معروف است در ابعاد، سرعت و توان متفاوتی تولید می‌شود. به طور کلی اره میزی ابزار مناسبی است برای برش ام دی اف، نئوپان، پلای وود و.... می‌باشد همچنین قابلیت بر ش قطغات عرضی برای اتصالات را نیز دارد. 

قیمت اره میزی

برای اطلاع از قیمت مدل‌های مختلف اره میزی می توانید به تگ قیمت محصول مراجعه کنید؛ در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت اره میزی با چوبینر تماس حاصل نمایید.