حراجی نوروز 1403
یکشنبه, ۲۱ مهر,۱۳۹۸

انواع ابزار و یراق کاربردی در زندگی روزمره

امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی ابزار و یراق متنوع و کاربردی طراحی و ساخته شده اند که در زندگی روزمره ضروری بوده و مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مختلفی از ابزار و یراق در بازار موجود می باشد که ممکن است دسترسی به آن ها و انتخاب از بین آن همه ابزار و یراق دشوار باشد. شما می توانید برای دسترسی و انتخاب راحت به فروشگاه اینترنتی چوبینر مراجعه کنید و تمامی ابزار و یراق را یکجا مشاهده نمایید. انواع متنوعی از ابزار و یراق در بخش فروشگاه چوبینر وجود دارد که در این مقاله سعی داریم تا شما را با یکی از انواع آن به نام ریل کشوی کابینت آشنا سازیم.

با مراجعه به بخش ابزار و یراق چوبینر می توانید با انواع مختلفی از یراق آلات کاربردی آشنا شوید و به راحتی خریداری نمایید. 

انواع ریل کشوی کابینت 

ریل کشوی کابینت یکی از یراق آلات کاربردی و ضروری در زندگی روزمره می باشد که از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می دانید در گذشته برای حرکت دادن کشوی کابینت از نصب یک زهواره چوبی بر روی بدنه و ایجاد شیار بر روی بدنه کشو، استفاده می‌شد. ریل کشوی کابینت امروزه به صورت هوشمندانه و با استفاده از متدهای جدید طراحی و ساخته می شوند که هر کدام از آن ها دارای امکانات و کاربرد های متفاوتی می باشند. از انواع ریل کشوی کابینت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ریل سفید کشو 
  2. ریل ساچمه ای
  3. ریل کشو فشاری
  4. ریل کشو آرام بند
  5. ریل کشو بدنه دار 

ریل سفید کشو

ریل سفید کشو جزء انواع ریل ساده کشوی کابینت می باشد که به ریل فایر نیز شناخته می‌شود. این مدل ریل سفید کشو دارای دو نوار فلزی بوده که روی هر کدام قرقره ای نصب شده است. از این مدل ریل سفید کشو برای کابینت های سبک استفاده می شود. 

انواع ریل ساچمه ای و کاربرد آن

ریل ساچمه ای یکی دیگر از انواع ریل ساده کشوی کابینت می باشد که به سبب داشتن ویژگی‌هایی همچون تنوع سایز، حرکت روان، قابلیت بیشتر باز شدن کشو و استحکام بالا از کاربردی بیشتری در صنعت برخوردار می‌باشد. ریل ساچمه ای برعکس ریل سفید بیشتر برای کشوهای سنگین استفاده می شود. ریل ساچمه ای خود دارای دو مدل به نام های ریل سه تیکه ساچمه ای و ریل دو تیکه ساچمه ای می باشد که در انواع سایز 20 تا 100 سانتی متر تولید می شود. 

ریل ساچمه ای

فروش ریل ساچمه ای سه تیکه و ریل ساچمه ای دو تیکه

ریل ساچمه ای سه تیکه و ریل ساچمه ای دو تیکه هر کدام دارای سایزهای متفاوتی می باشند که در زیر کشوی کابینت نصب شده و لنگه دیگر آن بر روی بدنه کار از داخل نصب می‌گردد و باعث حرکت روان کشو می شود. با مراجعه به بخش انواع ریل کشوی کابینت می توانید انواع سایز این دو مدل ریل شاچمه ای کشوی کابینت را مشاهده و خریداری نمایید. ریل ساچمه ای دو تیکه و ریل ساچمه ای سه تیکه در داخل خود دارای ضامنی است که مانع از خارج شدن کامل کشو از داخل باکس می‌شود. 

ریل کشو فشاری

ریل کشو فشاری یکی از ابزار و یراق مخصوص برای زیبا و یکدست جلوه دادن نما و دکوراسیون آشپزخانه می باشد که در مواقعی استفاده می شود که نیاز به ظرافت و زیبایی بیشتری خواهد بود. با استفاده از ریل کشو فاشری دیگیری نیازی به نصب دستگیره کابینت نخواهد بود و تنها با فشار کوچکی به کشو می توانید آن را باز نمایید.  

ریل کشو فشاری

ریل کشو آرام بند

سیستم آرام بند یکی از مزیت های مهم ابزار و یراق مورد استفاده در قسمت های مختلف می باشد چرا که از آسیب و خرابی ها و بسیاری از صدمات جلوگیری می کند. ریل کشو آرام بند یکی از بهترین انواع ریل کشوی کابینت می باشد که با نصب آن دیگر نیازی نیست تا نگران کودکان خود و ماندن انگشتانشان در زیر کشوی کابینت باشید.  با استفاده از ریل کشو آرام بند می توانید از شدت بسته شدن کشو کابینت جلوگیری کرده و کشو را بدون ایجاد هیچ گونه سر صدایی به آرامی ببندید.

ریل کشو بدنه دار

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگری نیازی به ساخت بدنه برای کشو و تهیه یک ریل کشو به صورت جداگانه نمی‌ باشد. کافی است با تهیه یک ریل کشو بدنه دار که هم به صورت ریل و هم به صورت بدنه برای کشو کابینت عمل می‌کند از صرف هزینه‌های اضافی جلوگیری نمایید. این مدل ریل کشو بدنه دار دارای تحمل وزن بالا و حرکتی نرم و روان می‌باشد که مورد مصرف بسیاری از صنعتگران و کاربران معمولی شده است.

ریل کشو بدنه دار

قیمت ریل کشوی کابینت

همانطور که می دانید ریل کشوی کابینت یکی از ابزار و یراق کاربردی و ضروری می باشد که دارای انواع متنوع و با امکانات متفاوتی می باشد. برای تهیه انواع ریل کشو کابینت و تجهیزات و یراق آلات کشو کابینت کافی است به بخش فروشگاه چوبینر مراجعه کنید و با قیمت هر کدام از انواع ریل کشوی کابینت نیز آشنا شوید. 

افزودن نظر جدید