حراجی نوروز 1403
شنبه, ۱۳ مهر,۱۳۹۸

توری آنتیک یکی از یراق آلات تزیینی

استادکاران و سازندگان ایرانی در ساخت بسیاری از محصولات چوبی همانند جعبه جواهرات، جعبه سازهای مختلف، جعبه های کوچک تزیینی و... از ذوق و هنر بسیاری استفاده می‌کنند. انواع جعبه‌های کوچک چوبی برای جواهرات، دکور، نمایش هنر و تاریخ ایران توسط سازندگان و یا نجاران ایرانی تولید می‌شود که هر کدام از این مدل سازه ها نیازمند یراق آلاتی مخصوص و مناسب می‌باشند. توری آنتیک یکی از انواع یراق آلات تزیینی است که در کنار کاربردی که دارد باعث زیبایی و تزیین این گونه سازه های چوبی می شود. انواع متنوعی از توری آنتیک تزیینی طراحی و تولید شده است که با توجه به مدل و رنگ جعبه خود می توانید انتخاب نمایید. در ادامه با دو مدل از توری آنتیک آشنا خواهید شد.

توری آنتیک تزیینی گوشه

توری آنتیک تزیینی گوشه یکی از هزاران مدل یراق تزیینی برای ساخت انواع جعبه های چوبی آنتیک می باشد که برای جلوه و نمای جعبه و در عین حال محافظت از آن استفاده می شود. این مدل توری آنتیک گوشه از فلز سرب خشک در رنگ طلایی ساخته شده است. این مدل توری آنتیک به صورت 90 درجه بوده که در چهارگوشه ی جعبه های چوبی همانند جعبه جواهرات و... نصب می شود. برای نصب این مدل توری انتیک باید از چسب همه کاره و یا چسب چوب استفاده نمایید. 

توری آنتیک

مزایای استفاده از توری آنتیک 

انواع توری آنتیک علاوه بر این که برای زیباتر کردن سازه های چوبی به کار برده می شود نقش حفاظ را نیز ایفا می کنند. حتما تا به حال دیده اید که گوشه های جعبه جواهرات، تخته نرد و... بر اثر ضربه لب پر شده است، با استفاده از توری آنتیک می توانید از این گونه آسیب ها جلوگیری نمایید. 

توری آنتیک گوشه طلایی

توری آنتیک گوشه طلایی یکی دیگر از انواع توری تزیینی برای زیبا سازی نما و جلوه جعبه های چوبی کوچک و آنتیک می باشد که در چین با استفاده از فلز مقاوم ساخته شده است. این مدل توری آنتیک گوشه به شکل مثلثی بریا قسمت های گوشه جعبه طراحی شده است که علاوه بر این که نمایی زیبا به این مدل جعبه ها می بخشد باعث محافظت از آن نیز خواهد شد. 

توری آنتیک

قیمت توری آنتیک تزیینی

آنچه که در انتخاب یک یراق مانند توری آنتیک مهم می باشد، کیفیت و جنس به کار رفته در یراق آلات است. شما باید توری آنتیک را به صورتی انتخاب نمایید که علاوه بر زیبایی از استحکام و دوام بالایی نیز برخوردار باشد. قیمت توری آنتیک تزیینی با توجه به کیفیت و کارایی که دارد متفاوت بوده که در صورت بسته بودن دکمه خرید و نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت توری آنتیک با چوبینر تماس حاصل فرمایید.

افزودن نظر جدید