حراجی نوروز 1403

خرید رولینگ پرس

1-2 از 2

سرعت کار با ماشین‌های صنعتی طوری است که نجاران می‌توانند در کمترین زمان، بیشترین محصول را با دقت بالا و به صورت انبوه تولید کنند. یکی از انواع ماشین‌های کاربردی در این کار چوب و نجاری، رولینگ پرس است. رولینگ پرس ساخته کشور ترکیه می‌باشد و از کیفیت بالایی برای چسباندن روکش هایگلاس، پی وی سی، کاغذ لترون روی ام دی اف برخوردار است. 

معرفی دستگاه رولینگ پرس

رولینگ پرس یکی از دستگاه‌های کاربردی در کارگاه‌های نجاری می‌باشد. با این ماشین می‌توان روکش‌های مختلفی مانند PVC، لترون، هایگلاس را به صفحات ام دی اف چسباند. چسباندن روکش روی ام دی اف به صورت غلطکی انجام می‌شود و با سرعت بالایی می‌توان فرآیند چسباندن روکش را انجام داد. 

انواع رولینگ پرس در صنعت چوب

دستگاه رولینگ پرس به دو نوع رولینگ پرس سرد و رولینگ پرس گرم تقسیم می‌شود و عمل چسباندن روکش هایگلاس، PVC، کاغذ لترون بر روی ام دی اف را انجام می‌دهد. دستگاه رولینگ پرس، روکش‌های مذکور را به صورت غلطکی بر روی ام دی اف پرس می‌کند.  به این صورت که روکش به صورت رولی روی قسمت مشخصی از دستگاه قرار گرفته و چوب روی صفحه ماشین قرار داده می‌شود. سپس رولینگ پرس با استفاده از غلطک خودکار پرس و چسباندن روکش را انجام می‌دهد.

قیمت انواع دستگاه رولینگ پرس نجاری

برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه رولینگ پرس نجاری لطفا به تگ قیمت محصول مراجعه فرمایید و در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید، با چوبینر تماس حاصل نمایید.