راهنمای مرجوعی و ضمانت تعویض کالا

اطمینان و رضایت مشتری الویت مهم چوبینر می‌باشد که به همین سبب چوبینر همواره در تلاش است تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با این وجود امکان دارد تا مشتریان پس از خرید محصول مورد نظر با مواردی مواجه شوند، که در چنین شرایطی خدماتی تحت عنوان خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. کالاهای ارائه شده در چوبینر از تنوع و گستردگی بالایی برخوردار بوده و شما عزیزان پس از خرید و تهیه هر یک از این نوع کالا‌ها تا 7 روز فرصت مرجوع کردن را خواهید داشت. 

چوبینر برای مرجوع شدن کالا قوانین و مقرراتی وضع نموده است که به این شرح می باشد، کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می‌شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد. برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا 7 روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان چوبینر تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید. در این تماس، ممکن است از شما خواسته شود از محصول یا بسته خود که قصد بازگرداندن آن را دارید عکس ارسال نمایید و کمی تأمل نمایید تا مشکل شما بررسی شود. در صورت تأیید مرجوعی کالا، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ می‌شود.

حتما توجه فرمایید در صورتی می‌توانید کالای خود را مرجوع و یا تعویض نمایید که کالا به صورت اولیه باشد و از آن استفاده نکرده باشید.

چوبینر برای هر کالای خریداری شده توسط مشتری 7 روز فرصت برای بازگشت کالا در نظر گرفته است که شما عزیزان می‌توانید تا 7 روز در صورتی که از کالا استفاده نکرده باشید و کالا به صورت اولیه باشد، کالای خود را مرجوع نمایید و تیم فنی پس از دریافت کالا، صحت و سلامت آن را بررسی کرده و سپس مبلغ شما عودت داده می‌شود و یا محصول جایگزین برایتان ارسال خواهد شد. 

برای بازگرداندن کالا، ابتدا روش بازگرداندن کالا را با امور مشتریان چوبینر هماهنگ نمایید. در بازگشت کالا باید قبض یا کد رهگیری پست را از طریق واتس آپ یا تلگرام برای بخش امور مشتریان چوبینر فرستاده شود.

7 روز ضمانت بازگشت کالا