حراجی نوروز 1403

خرید سیستم روشنایی کابینت و کمد

1-16 از 16

از جمله یراق آلاتی که با توجه به پیشرفت امروزه در انواع مختلف و برندهای متفاوت ساخته و تولید می‌شود، سیستم روشنایی کابینت و کمد می‌باشد. برای استفاده از فضای داخلی کابینت‌ها و یا کمد لباس بهتر است که از یک سیستم روشنایی در داخل آن‌ها به کار گرفته شود تا دید واضح و کاملی را نسبت به فضای داخلی کابینت و امثال آن داشته باشیم. در ادامه بیشتر با انواع سیستم روشنایی کابینت و کمد و نوع عملکرد آن‌ها آشنا خواهید شد.

انواع سیستم روشنایی کابینت و کمد

از انواع سیستم روشنایی کابینت و کمد که در این قسمت از وب سایت چوبینر ارائه می‌شود، می‌توان به چراغ ال ای دی (LED) ، انواع هالوژن، اتاژور نوری و... اشاره کرد. سیستم روشنایی کابینت و کمد و همچنین دیگر سیستم‌های روشنایی علاوه بر این که روشنایی محیط و داخل کابینت را فراهم می‌کنند، سبب هر چه زیباتر شدن محیط و شیک شدن کمد و کابینت‌های خانه می‌شود. 

چراغ ال ای دی (LED)

چراغ ال ای دی یکی از انواع سیستم روشنایی می‌باشد که در مدل و کاربرد متفاوت به فروش می‌رسند. از چراغ LED برای نصب در داخل و یا زیر و کنج کابینت و کمد استفاده می‌شود. از این مدل چراغ ال ای دی در سقف خانه‌ها هم برای روشنایی و هم برای زیبایی کار استفاده می‌شود. چراغ ال ای دی بسیار مناسب برای نور پردازی‌های کوچک همچون فضای زیرین پیشخوان‌ها، طاقچه، حاشیه بین دیوار و سقف و لبه بالایی پله‌ها و... به کار برده می‌شود.

انواع هالوژن

هالوژن از دیگر انواع سیستم روشنایی می‌باشد که در فضای داخلی ساختمان به کار برده می‌شود. تفاوت انواع هالوژن با چراغ LED در آن است که هالوژن فضای روشن و تاریکی ایجاد می‌کند ولی ال ای دی نور یکدستی را تولید خواهد کرد. از هالوژن نوری برای سطح زیرین و درون کابینت و همچنین در سقف خانه استفاده می‌شود که هم به صورت باتری خور و هم به صورت اتصال به پریز برق موجود می‌باشد.

اتاژور نوری

از دیگر انواع سیستم روشنایی که با کیفیت عالی و قیمت مناسب در چوبینر به فروش می‌رسد، اتاژور نوری می‌باشد که برای طبقه بندی کتابخانه‌ها، ویترین و... به کار برده می‌شود. از اتاژور نوری برای اتصال به شیشه و نور پردازی طبقه ویترین و کتابخانه نیز استفاده می‌شود. به طور کلی قیمت سیستم روشنایی کابینت و کمد با توجه به مدل و کارایی عالی و متفاوتی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد.

قیمت سیستم روشنایی کابینت و کمد

به علت متنوع بودن انواع یراق آلات و همچنین وجود برندهای متفاوت قیمت هر کدام از انواع سیستم روشنایی کابینت و کمد متفاوت خواهد بود که برای دریافت قیمت دقیق هر کدام به تگ قیمت همان محصول مراجعه فرمایید. همچنین می‌توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره با متخصصین وب سایت چوبینر از قسمت تماس با ما، ارتباط بر قرار کنید.