حراجی نوروز 1403

خرید پرس سرد

در صنایع چوب ماشین آلات پرس سرد نقش پرسینگ و تولید انواع فرآورده‌های چوبی لایه‌ای را بر عهده دارند. ماشین آلات پرس سرد برای تولید انواع پانل‌های چند لایه و روکش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و زمان تولید را به شدت کاهش می‌دهد. از آنجایی که یکی از قسمت‌های عمده صنعت چوب و مبلمان صفحه‌ای روکش کردن قطعات می‌باشد، برای این کار می‌توان از دستگاه پرس سرد استفاده کرد. 

ویژگی دستگاه پرس سرد چوب

در صنعت چوب، دستگاه پرس سرد نقش پرسینگ و تولید انواع فرآورده‌های چوبی لایه‌ای را بر عهده دارد. برای تولید انواع پانل‌های چند لایه و روکش‌های مختلف مانند درب می‌توان از این نوع دستگاه‌ها استفاده کرد. نجاران زمانیکه از این دستگاه پرس برای ساخت محصولات استفاده کنند، زمان تولید به شدت کاهش خواهد یافت.

عملکرد پرس سرد روکش‌های چوبی

نجاران بعد از تراش، حکاکی، پرداخت و چسب پاشی، قطعه را داخل دستگاه پرس قرار می‌دهند. سپس روکش مورد نظر را بر روی قطعه کار قرار می‌دهند و با پرس سرد روکش روی چوب‌های لایه لایه پرس می‌شود، لایه‌های چوبی باید طوری قرار بگیرد که هوای بین قطعه و روکش را تخلیه می‌کنند و با استفاده از فشار هوا مستقیما به روکش وارد می‌شود. در نهایت روکش بر روی کار کاملا پرس می‌شود.

قیمت ماشین پرس سرد پانل‌های چند لایه

برای اطلاع از قیمت ماشین پرس سرد پانل‌های چند لایه لطفا به تگ قیمت محصول مراجعه فرمایید و در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید، با چوبینر تماس حاصل نمایید.