حراجی نوروز 1403
چهار شنبه, ۲۵ دی,۱۳۹۸

معرفی گل میخ و بست گوشه آنتیک

تزیینات و طراحی ظاهری از مهم ترین قسمت در صنعت چوب و هنرهای دستی می باشد. یراق آلات تزیینی از بهترین گزینه ها برای زیبا سازی محصول در حال ساخت است، یراق ها از تنوع بسیار زیادی بر خوردارند. با استفاده از یراق ها می توان زیبایی سازه های خود را دو چندان نمود از انواع یراق می توان به گل میخ و گوشه آنتیک اشاره کرد که در ساخت جعبه های آنتیک چوبی همانند جعبه جواهر مورد استفاده قرار می گیرند که در ادامه اطلاعات بیشتری از گل میخ و گوشه آنتیک به شما خواهیم داد.

انواع گل میخ

گل میخ ها کوبه ها و یراق آلات سنتی و قدیمی نشان از قدمت و اصالت فرهنگ ایران زمین دارد, برای بیشتر شدن نما و جلوه محصولات آنتیک چوبی همانند جعبه های آنتیک چوبی، درب های قدیمی، صفحه های بازی چوبی از یراق و تجهیزات تزئینی و سنتی گوناگونی استفاده می شود که گل میخ یکی از آن یراق آلات می باشد. گل میخ ها در طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلف در بازار وجود دارد. یراق ها در بازار بیشتر به شکل دایره موجود می باشند. در فروشگاه اینترنتی چوبینر بیش از 30 مدل گل میخ در رنگ ها و اندازه های مختلف ارائه می شود که در ادامه به معرفی بعضی از این مدل ها می پردازیم.

  • طرح دار
  • ساده
  • آنتیک

گل میخ طرح دار

گل میخ ها در اشکال هندسی مختلف از قبیل دایره، مثلث، مربع و.. تولید می شوند. گل میخ های طرح دار طوری ساخته شده اند که سطح روی آن برجسته می باشد که این برجستگی باعث دوچندان شدن زیبایی محصولات می شود. این گل میخ ها نیز در طرح ها، رنگ ها و اندازه های متفاوت در بازار موجود می باشند. در ادامه چند مدل از گل میخ های طرح دار را مشاهده می کنیم.

گل میخ طرح دار             

گل میخ ساده

گل میخ های ساده، فاقد هر گونه طرح و نقشی روی خود هستند. از گل میخ های ساده جهت تزیین محصولات مدرن و کلاسیک که سبک های ساده و خلوتی هستند استفاده می شود. در ادامه یک مدل از گل میخ های ساده را مشاهده می کنیم.

گل میخ ساده مسی

گل میخ آنتیک

علاوه بر گل میخ های ساده و طرح یک دسته دیگر از گل میخ ها، گل میخ های آنتیک می باشد که جزو پر طرفدار ترین مدل گل میخ ها می باشد که در ساخت جعبه های آنتیک و صندوقچه های طرح قدیم  مورد استفاده قرار می گیرد. به گل میخ های آنتیک پتینه نیز گفته می شود. یک مدل از این گل میخ ها را مشاهده می کنیم. 

گل میخ آنتیک 4.8

قیمت انواع گل میخ

برای اطلاع از قیمت انواع گل میخ می‌توانید به تگ قیمت محصول مراجعه کنید. در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و یا نداشتن قیمت برای دریافت به روزترین قیمت انواع گل میخ با متخصصین فروش وب سایت چوبینر تماس حاصل فرمایید.

بست گوشه آنتیک

امروزه جعبه های تزیینی از پرفروش ترین محصولات در بازار برای نگهداری اشیائی همانند جواهرات می باشند. در ساخت این جعبه ها از یراق آلات تزئینی استفاده می شود یکی از این یراق های تزئینی بست گوشه آنتیک می باشد. بست گوشه آنتیک یکی از یراق آلات تزیینی کاربردی می باشد که علاوه بر افزودن زیبایی محصول، جعبه ها را در برابر آسیب دیدگی و شکستگی محافظت می کند در ادامه بیشتر با بست گوشه آنتیک و کاربرد آن آشنا خواهیم شد.

انواع گوشه آنتیک

گوشه آنتیک ها در طرح ها، اندازه ها و رنگ های مختلف که با توجه به نیاز افراد و کاربردشان تولید شده است. یکی از انواع بست گوشه ، توری بست گوشه می باشد که زیبایی محصولات را دوچندان می کند. بست گوشه آنتیک در رنگ های طلایی، نقره ایی، زیتونی و... تولید می شود. در ادامه یک مدل از بست گوشه آنتیک را مشاهده می کنیم.

توری بست گوشه

قیمت بست گوشه آنتیک

برای اطلاع از قیمت انواع بست گوشه آنتیک می‌توانید به تگ قیمت محصول مراجعه کنید. در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و یا نداشتن قیمت برای دریافت به روزترین قیمت انواع بست گوشه آنتیک با متخصصین فروش وب سایت چوبینر تماس حاصل فرمایید.

افزودن نظر جدید