حراجی نوروز 1403
یکشنبه, ۲۸ مهر,۱۳۹۸

کاربرد پایه واسطه و فلنج یو وی

همه ما در زمان و مکان های مختلف با لوازم خانگی و اداری متفاوتی برخورد کرده ایم که در ساخت آن ها از ابزار و یراق های گوناگونی استفاده شده است. پایه واسطه و فلنج یو وی جزء یراق های اتصالی در کارگاه های صنایع چوب می باشند. بدون شک بارها میزهایی را دیده اید که از دو طبقه چوبی و شیشه ای تشکیل شده اند که برای اتصال این دو قسمت از پایه واسطه و فلنج یو وی استفاده کرده اند. میزهای کنفرانس، میزهای اداری، میز جلو مبلی، میز عسلی، میز تلویزیون نمونه های مختلفی هستند که در ساخت آن ها از پایه واسطه و فلنج یو وی استفاده می شود. با ما همراه باشید تا در ادامه متن شرح مفصل تری از کاربرد پایه واسطه و فلنج یو وی را در اختیارتان قرار دهیم.

پایه واسطه چیست؟

همان طور که در قسمت قبل ذکر شد میزهای دو طبقه که بسیار کاربردی نیز می باشند در انواع مختلفی از قبیل میز تلویزیون، کنفرانس، جلو مبلی و... تولید می شوند. لازم به ذکر است که برای اتصال طبقات ذکر شده باید از پایه واسطه استفاده شود. این اتصال ممکن است بین طبقه شیشه ای با چوبی، چوبی با چوبی و یا شیشه ای با شیشه ای صورت گیرد؛ که نقش تاثیرگذاری در زیبایی محصول و دکوراسیون داخلی محیط کار و منزلتان ایفا می کند. پایه واسطه که به پایه اتصال نیز معروف است در انواع مختلفی تولید می شود که به شرح زیر می باشند:

  • دستک کانتر
  • پایه پلکسی

پایه واسطه

دستک کانتر

دستک کانتر یا پایه واسطه زاویه دار یک نوع پایه واسطه است که جهت اتصال محکم، با کیفیت و زیبای دو صفحه به یکدیگر به کار می رود. دستک کانتر در دو مدل متفاوت تولید می شود که یک نوع آن برای اتصال صفحه شیشه ای به چوب و مدل دیگر برای وصل کردن دو صفحه چوبی به یکدیگر به کار می رود. استفاده از دستک کانتر در ساخت میزهای شیک، زیبا و پرکاربرد جهت استفاده در منازل و اداره ها بسیار موثر می باشد.

دستک کانتر

پایه پلکسی

پایه پلکسی که به پایه فلکسی نیز خوانده می شود یکی دیگر از مدل های پایه واسطه می باشد، لازم به ذکر است که از این پایه برای نصب پایه های پلکسی به دیوار جهت تابلو اعلانات استفاده می شود. همچنین پایه پلکسی برای نصب شیشه به شیشه، شیشه به چوب و چوب به چوب برای ایجاد اتصال زیبا و محکم به کار می رود.

فلنج یو وی چیست؟

فلنج یو وی یکی از یراق های ضروری جهت نصب صفحه های شیشه ای به دیوار و میز های چوبی می باشد. از موارد استفاده فلنج یو وی می توان به اموری از قبیل نصب بوردهای شیشه ای به دیوار و یا اتصال صفحه شیشه ای بر روی ام دی اف اشاره نمود . شاید در مواردی بر اثر حادثه های مختلف شکستن پایه میزهای منزل یا دفترتان رخ داده باشد شما به راحتی می توانید با استفاده از پولک یو وی و یا همان فلنج؛ پایه های با کیفیت و با ظاهری زیبا برای میزتان ایجاد نمایید.

فلنج یو وی

روش استفاده از فلنج UV

فلنج ها در ابعاد و سایزهای مختلف تولید می شوند و باید متناسب با سایز صفحه شیشه ای انتخاب شوند. چسب UV یک ماده مناسب جهت چسباندن فلنج UV می باشد و علاوه بر این فلنج ها دارای سوراخ هایی با قطرهای متفاوت هستند که با کمک پیچ متناسب با قطر سوراخ به پایه وصل می شوند.

فلنج UV

قیمت پایه واسطه و پولک یو وی

برای اطلاع از قیمت انواع پایه واسطه و پولک یو وی می‌توانید به تگ قیمت محصول مراجعه کنید. در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و یا نداشتن قیمت برای دریافت به روزترین قیمت انواع پایه واسطه و پولک یو وی با متخصصین فروش وب سایت چوبینر تماس حاصل فرمایید.

افزودن نظر جدید