حراجی نوروز 1403

نهال ماشین | NAHALMACHIN

1-10 از 10
ناموجود
اس سی ام | SCM Group

پانل بر افقی SCM مدل A4

ساخت ایتالیا دارای دو محور برش طولی و عرضی با سرعت 170 متر بر دقیقه.
ناموجود

شرکت نهال ماشین یکی از وارد کنندگان ماشین آلات صنایع چوب از جمله: دستگاه CNC و ماشین آلات پانل بر می باشد و از بدو تاسیس، در تصمیمی بنیادین و به منظور ادامه خدمات رسانی کیفی به تولید کنندگان محترم صنعت چوب کشور، آغاز به همکاری با گروه ایتالیایی scm group نموده است.

معرفی گروه صنعتی نهال ماشین

این گروه، نامی جهانی با بیش از 60 سال سابقه تولید ماشین آلات در دنیاست که بالاترین فن‌آوری را به کاربرانش ارائه می‌دهد. امروزه در بیش از 18 واحد تولیدی آن در ایتالیا که فضایی بالغ بر 240 هزار متر مربع را شامل می شود، بیش از 500 نفر متخصص در بالاترین سطوح دانش ماشین افزار و صنعت چوب مشغول به فعالیت هستند که خروجی عملکرد بیش از 6 دهه فعالیت این افراد، وجود بیش از 365 حق انحصاری ثبت شده (Patent) در زمینه ماشین آلات صنعت چوب است. بیش از 70% تولیدات این گروه صادر می شود که تنها بخشی از این میزان شامل بیش از 10 هزار ماشین نجاری استاندارد است.

خدمات پس از فروش شرکت نهال ماشین

سرمایه‌گذاری های کلان و توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گسترده طی سال های متوالی سبب شده تا امکان ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان توسط این گروه فراهم گردد. سرویس کاران مجاز به طور مستمر تحت آموزش های علمی، کاربردی و فنی قرار گرفته و کیفیت عملکرد آنها در راستای خدمت به مشتریان تحت نظارت و کنترل سیستم مرکزی خدمات مشتریان نهال ماشین می‌باشد که مجموع این عوامل به خدمات‌رسانی باکیفیت و تامین رفاه خانواده‌ها منجر می‌شود. کیفیت در خدمات‌رسانی ابعاد گوناگونی دارد که برخی عبارتند از: ارائه اطلاعات صحیح به مشتری، سرعت در مراجعه، خوش‌قولی، تبحر در انجام خدمت، رعایت اصول اخلاقی و رفتاری، رعایت تعرفه‌های مصوب شرکت در اخذ هزینه از مشتریان و … که نهال ماشین همواره سعی در انجام این وظایف داشته است.

قیمت ماشین آلات شرکت نهال ماشین

این شرکت به علت تولید انواع مختلف ماشین آلات و همچنین تولید متنوع از مدل های دستگاه های مختلف دارای رنج قیمت های خاصی برای هر بخش و محصول می باشد. لطفا برای اطلاع از قیمت ماشین آلات شرکت نهال ماشین با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.