تخفیف عید فطر
دوشنبه, ۱۱ شهریور,۱۳۹۸

آشنایی با برند Homag، لبه چسبان و دستگاه سی ان سی هوماگ آریو

برای تولید محصولات با کیفیت در صنایع چوب و ام دی اف به ماشین آلات و ابزارآلات مختلفی نیاز می باشد. ماشین آلات صنایع چوب که در کارخانه های مبلمان سازی، لوازم خانگی و اداری، لوازم دکوری و تزیینات به کار می روند بسیار پیچیده می باشند. برای مثال دستگاه های لبه چسبان، سی ان سی و ماشین آلات برش معمولا به صورت اتوماتیک و با سیستم های کامپیوتری فعالیت می کنند. برندهای مختلفی در زمینه تولید ماشین آلات صنایع چوب فعال هستند یکی از شرکت های معتبر در این صنعت، برند Homag می باشد. Homag دستگاه هایی از قبیل لبه چسبان، CNC، دستگاه برش و ... را تولید می نماید. در ادامه این متن قصد داریم به معرفی شرکت Homag، لبه چسبان هماگ آریو و دستگاه سی ان سی هوماگ آریو چوب بپردازیم.

معرفی شرکت Homag

شرکت Homag بدون شک یکی از رهبران و پیشروان در صنعت تولید و عرضه ماشین آلات صنایع چوب می باشد. در سال 1960، Homag توسط یوگن هورنبرگر و گرهارد شولر در کشور آلمان تاسیس شد، با گذر زمان و پیشرفت روز افزون هوماگ گسترش یافت به شکلی که در سالهای اخیر در کشورهای فراوانی در سطح دنیا و قاره های مختلف فعالیت می کند. فعالیت ها ئو موفقیت هوماگ به مرزی رسیده است که این برند معتبر و پرطرفدار به طور تقریبی یک سوم بازار جهانی را در اختیار گرفته است. تجربه، رضایت مشتری، تحقیق و توسعه مداوم از برنامه های اصلی شرکت Homag محسوب می شوند.


محصولات و فعالیت های شرکت هوماگ

ماشین آلات صنعت باید توانایی و سرعت بالایی در انجام چندین مرحله از مراحل ساخت یک محصول را داشته باشند. برای مثال ماشین CNC با برنامه از قبل تعیین شده پانل مورد نظر را برش می زند و طی مراحلی از قبیل پولیش و لایه برداری و لبه چسبانی و... یک قطعه آماده و پردازش شده جهت تولید محصول نهایی ر اختیار کاربر قرار می دهد. شرکت هوماگ همان طور که ذکر شد متخصص ساخت ماشین آلات صنایع چوب می باشد. هوماگ در زمینه تولید ماشین لبه چسبان، دستگاه CNC، دستگاه پانل بر، سیستم برنامه نویسی ماشین سی ان سی، راه اندازی سیستم شیارزن اتوماتیک، اره برش با فشار لیزر و... در سراسر جهان فعال و پیشرو می باشد.

قیمت محصولات Homag

برای اطلاع از قیمت محصولات Homag می توانید به تگ قیمت محصولات این برند مراجعه کنید؛ در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت محصولات Homag با چوبینر تماس حاصل فرمایید.

معرفی دستگاه لبه چسبان

لبه چسبان ها در انواع مختلفی از قبیل دستی، پرتابل و ماشین های اتوماتیک لبه چسبانی موجود می باشند. لبه چسبانی علاوه بر زیباسازی قطعات به کار رفته در تولید محصولات چوبی از لحاظ کیفیت کار نیز بسیار موثر است. شاید هدف اصلی از لبه چسبانی به وسیله نوارهای PVC، ملامینه و... محافظت از لبه چوب در برابر ضربات، جلوگیری از لب پر شدن و محافظت از لبه قطعات چوبی در برابر دمای بالا باشد. دستگاه های لبه چسبان در برندهای مختلفی تولید می شود، یکی از فعالین در زمینه تولید انواع لبه چسبان برند هوماگ آریو می باشد. در ادامه این متن به معرفی بیشتر لبه چسبان هوماگ آریو خواهیم پرداخت.

ماشین لبه چسبان هماگ آریو

لبه چسبان های هماگ آریو در مدل ها و ابعاد مختلفی تولید و عرضه می شوند. قابل ذکر است که لبه چسبان ها از لحاظ تعداد ایستگاه و خدماتی که ارائه می دهند با یکدیگر تفاوت دارند. در این قسمت به چند مدل لبه چسبان هماگ آریو اشاره می کنیم:

  • لبه چسبان هشت ایستگاه هماگ: شامل ایستگاه های پیش فرز، چسب زن، سر و ته زن، هیتر پیش گرم، کرنر زن Servotrim، لیسه نوار، شیار زن و پولیش می باشد. همچنین قابلیت نصب ایستگاه لیسه سطح (لیسه چسب) را دارد.
  • لبه چسبان نه ایستگاه هماگ: شامل نه ایستگاه پیش فرز، سر و ته زن، چسب زن، کرنر زن، هیتر پیش گرم، لیسه نوار، پولیش زن، شیار زن و فرز بالا و پایین می باشد.

ماشین های لبه چسبان عرضه شده توسط هماگ آریو دارای تنوع بالایی می باشند که در این مقاله قابل گنجاندن نیستند، جهت مشاهده این محصولات می توانید به صفحه لبه چسبان های اتوماتیک در وب سایت چوبینر مراجعه نمایید.


قیمت لبه چسبان هماگ آریو

برای اطلاع از قیمت لبه چسبان هماگ آریو می توانید به تگ قیمت محصولات این برند مراجعه کنید؛ در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت لبه چسبان هماگ آریو با چوبینر تماس حاصل فرمایید.

معرفی دستگاه سی ان سی

CNC مخفف کلمات Computer Numerical Control می باشد، CNC به دستگاه هایی گفته می شود که توسط رایانه کنترل می شوند. استفاده از دستگاه سی ان سی سرعت و دقت کار را در کارگاه ها و کارخانجات صنایع چوب افزایش می دهد. ماشین های CNC با ورود به کارگاه های صنعتی انقلابی در بالا رفتن سود، کاهش هزینه ها، جلوگیری از اتلاف انرژی و... ایجاد نمودند. ماشین سی ان سی از اجزای مختلفی از قبیل کنترلر، ریل و واگن، اسپیندل موتور، محورها و... تشکیل شده است. شرکت هوماگ آریو چوب دستگاه های سی ان سی در ابعاد و مدل های مختلفی تولید نموده است که در ادامه این مقاله به معرفی مختصری درباره این محصولات خواهیم پرداخت.

ماشین CNC هوماگ آریو چوب

همان طور که در قسمت قبل ذکر نمودیم شرکت هوماگ آریو چوب در زمینه تولید ماشین CNC نیز جز پیشروان و رهبران بازار می باشد. در ادامه به معرفی مختصر چند نوع ماشین CNC هوماگ آریو چوب خواهیم پرداخت:

  • ماشین CNC سوراخ کاری هوماگ: این نوع ماشین CNC جهت سوراخ کاری، شیار زنی تراش کاری و برش قابل استفاده می باشد.
  • ماشین CNC کنسولی هوماگ: این نوع ماشین CNC مخصوص دورگیری درب‌های چوبی، در آوردن جای قفل و لولا می باشد.

تنوع ماشین های سی ان سی عرضه شده توسط شرکت هوماگ آریو چوب بیشتر از مدل های ذکر شده در قسمت بالا می باشد، جهت آشنایی با این مدل دستگاه های CNC به صفحه مربوط به ماشین های سی ان سی در وب سایت چوبینر مراجعه نمایید.


قیمت دستگاه CNC هوماگ آریو چوب

برای اطلاع از قیمت دستگاه CNC هوماگ آریو چوب می توانید به تگ قیمت محصولات این برند مراجعه کنید؛ در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت دستگاه CNC هوماگ آریو چوب با چوبینر تماس حاصل فرمایید.

افزودن نظر جدید