حراجی نوروز 1403

ابزار پردازان نامی | APN

شرکت ابزار پردازان نامی یکی از بزرگترین شرکت های تجاری در زمینه ابزار آلات صنعتی در ایران می باشد که در سال 1384 تاسیس و در مرکز اصلی بازار ابزار ایران اقدام به فعالیت نموده است. 

معرفی شرکت APN

فعالیت اصلی این شرکت در زمینه ابزارآلات برقی و ماشین آلات سبک از جمله انواع کمپرسور هوا، ترانس جوش و غیره می باشد. با استقرار سیستم مدیریتی یکپارچه و ایجاد سیستم کنترل کیفیت مناسب و با در نظر گرفتن استانداردهای روز دنیا سعی در حفظ محصولات خود در سطح بالایی از نظر طراحی کیفیت و کارایی داشته تا بتوانیم آنها را با مناسب ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان این مرز و بوم قرار دهیم. اعتقاد قلبی ما بر آن است که همکاران عزیزمان در شبکه فروش محصولات در تمام نقاط کشور عزیزمان ، شرکای اصلی ما هستند و در این رابطه سعی نموده ایم نیاز آنها را اعم از ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب به مصرف کنندگان محصولات خود در نظر گرفته و در این راستا کیفیت و کارایی محصولاتمان را از یک تا دو سال ضمانت نموده ایم.

کیفییت ابزار آلات ابزار پردازان نامی

 به کیفیت برتر محصولاتمان ایمان داریم زیرا کنترل کیفی آنها را از کارخانه آغاز نموده و کلیه تست ها و آزمایشات مربوطه را توسط متخصصین فنی مرکز انجام می دهیم تا از سلامت کیفی محصولاتمان قبل از ورود به بازار مطمئن شویم. همیشه سعی نموده ایم با تکیه بر دانش فنی پرسنل مجرب این شرکت و با حمایت مراکز دانشگاهی کشور گامی مطمئن در مسیر حرکت رو به رشد خود برداریم و از این بابت پروردگار را سپاس می گوئیم و امیدواریم شاهد پیشرفت روز افزون این شرکت بسته به عنایت خاص خداوند و با پشتیبانی و حمایت شما همکاران و مصرف کنندگان محترم باشیم.

قیمت محصولات شرکت APN

این شرکت به دلیل رنج گسترده ای از محصولات و لوازم کارگاهی و صنعتی صنایع چوب دارای طیف مختلفی از قیمت ها می باشد لذا برای استعلام آخرین قیمت محصولات شرکت APN می توانید با کارشناسان وب سایت چوبینر مرجع تخصصی ماشین آلات صنایع چوب تماس بگیرید.