حراجی نوروز 1403
دوشنبه, ۱۹ دی,۱۴۰۱

🎁بهترین هدیه روز زن و مادر

⏰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه؛

تاریخچه صنایع چوب در ایران

چه کسی رو بیشتر از همه دوست داری؟ بدون لحظه ای درنگ پاسخ همه ما پدر و مادرم! همه ما تجربه این سوال رو داشتیم که چه کسی برات از همه عزیزتره یا چه کسی رو بیشتر از همه آدما دوست داری و ما بدون فکر اسم پدر و مادرمون رو آوردیم. پدر و مادر برای ما زحمات زیادی کشیدن و ما همیشه دنبال فرصتی هستیم بابت محبتشون ازشون تشکر کنیم. بین ما ایرانیا یک روز با مناسبت خاصی که داره مشخص شده و توی این روز از مادرا و زنای خونواده مثل خواهر، همسر، مادربزرگ، مادر زن، مادر شوهر و... تشکر می‌کنیم. معمولا برای زیباتر شدن این تشکر و قدردانی ما یه هدیه کوچیک تقدیم این عزیزانمون می‌کنیم که توی این مقاله میخوایم با همدیگه جواب این سوال همیگشی روز مادر چی بخرم رو پیدا کنیم.

روز مادر 1401 چندمه؟

یکی از سوالاتی که ما اول هر سال داریم اینه که روز مادر چندمه؟ تاریخ روز مادر کیه؟ و سریع تقویم سال جدید رو چک می‌کنیم که بفهمیم روز مادر چه تاریخیه و هدیمون رو آماده کنیم. روز مادر توی تقویم ما ایرانیا بر اساس تاریخ قمری مشخص میشه و روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) مختص روز مادر هست، که برای سال 1401 طبق تقویم 23 دی ماه یعنی 20 جمادی الثانی روز مادر و روز زنه. توی این روز مبارک ما ایرانیا هر نقطه از شهر باشیم حتما به دیدن مادر و مادربزرگامون میریم و با یک دست بوسی و تشکر و هدیه قطره ای از دریای بیکران محبتشون رو جبران می‌کنیم. حالا چی بخریم بهتره و چه هدیه ای مناسبه این روز هست. 

هدیه روز مادر چی بخرم؟

هدیه خرید حس خوبی به دو طرف میده و از این که دل یک نفر که برات عزیز هست رو شاد میکنه احساس رضایت و شادی داری. به نظر من هدیه رو باید بر اساس نیاز شخص خرید مثلا مادرتون اگر خیاط هست خب فکر کنید چه هدیه ای مناسبشون پیدا میشه، اگر معلم هست بازم طبق نیازش، اگر خانه دار هست چی دوست داره و اصلا سلیقه اش چطوره با این روش هدیه هم به کار طرف میاد هم ارزش بیشتری از لحاظ اقتصادی و معنوی داره. مامانا در کنار نیازهاشون به دکور خونه و داشتن ظرف و ظروفای شیک و قشنگ علاقه‌ی زیادی دارن. برای مثال خرید ظروف شیک، گلدون و شمعدونای زیبا، تابلوهای نفیس و هنری حس خوبی به مادرا منتقل میکنه. حالا در کنار هدیه دادن به مامانامون آقایون معمولا درگیری ذهنی هدیه دادن به همسر و مادرزنشون رو هم دارن و با خودشون میگن هدیه روز زن برای همسرم چی بخرم که خوشش بیاد.

هدیه روز زن چی بخرم؟

به جز مادرای عزیز خانما به عنوان همسر نقش مهمی توی پیشرفت زندگی دارن. خانما قلب تپنده خونه هستن و با برنامه ریزی درست و فکرای خوبی که دارن پا به پای همسراشون به سمت اهداف زندگی قدمای محکمی برمیدارن. علاوه بر نقش همسری و در بعضی موارد شاغل بودن در بیرون از منزل، همسران نقش خانه داری و تربیت کردن بچه ها رو هم به عهده دارن و این مسئولیت های متعدد بدون شک بسیار سنگین و سخت هستن که آقایون معمولا دوست دارن توی موقعیت مناسب بابت این همه زحمت از همسرشون قدردانی و تشکر کنن. خرید هدیه روز زن یکی از دغدغه های آقایون هست که چند هفته یا چند روز قبل از روز زن ذهنشون رو درگیر میکنه. برای هدیه روز زن با توجه به سلیقه و نیاز می‌تونید هدیه مناسبی انتخاب کنید که ما توی ادامه صحبتامون چند تا هدیه شیک و به درد بخور معرفی می‌کنیم.

بهترین کادوی روز مادر

همونطور که توی صحبتای قبلیمون گفتیم کادوی روز مادر رو میتونیم بر اساس موارد مختلفی مثل نیاز، سلیقه، بودجه اقتصادی و... انتخاب کنیم. مادرا معمولا چیدمان خونه و دکوراسیون یکی از مهم ترین دغدغه های روزمرشون هست و برای زیباتر شدن خونه تلاش میکنن. چوبینر یک بخش از سایت رو به لوازم دکوری، صنایع دستی چوبی و... اختصاص داده و به راحتی می‌تونید برای زیباتر شدن چیدمان خونه و دادن یک هدیه خاص توی این دسته بندی محصول مورد نظرتون رو پیدا کنید. علاوه بر اون ما یک سری پک هدیه آماده کردیم که مختص هدیه دادن به مادرا و همسرایی هستن که کارشون مرتبط با چوب هست یعنی یک پک هدیه مناسب شغلشون بهشون هدیه میدید. 

تابلوی چوبی معرق کاری

معمولا کارهایی که دست ساز هستن خیلی زیبا و ارزشمندن و برای هدیه دادن مورد مناسبی هستن. معرق کاری یکی از هنرهای پرزحمت صنعت چوبه که با ظرافت خاصی انجام میشه. معرق کاری به این صورته که با اره مویی های ظریف تکه های چوبی که نقش مورد نظر روشون کشیده شده برش میخورن و بعد از سنباده کشیدن و مرتب کردن با کمک چسب روی سطح کار کنار هم مثل پازل چیده میشن. معرق کارا تابلوهای چوبی زیبایی تولید می‌کنن که برای تزیین اتاق خواب، هال و سالن پذیرایی و... مناسب هستن. با توجه به این که دغدغه همسر و مادرتون همیشه شیک بودن دکور خونه هست تابلو چوبی حالا از نوع معرق کاری میتونه هدیه مناسبی برای روز مادر و روز زن باشه.


لیست قیمت صنایع دستی چوبی و دکوری در چوبینر: صنایع دستی چوبی و دکوری

ظروف چوبی

خانما به شدت علاقه دارن که ظروف پذیرایی با سبک و مدلای مختلف داشته باشن و برای مناسبت های مختلف از ست های پذیرایی متنوع استفاده کنن. ظروف بلور، چینی، مسی، پیوتر و... جزو ظرفای دوست داشتنی پذیرایی هستن اما یک گروه خاص از ظروف وجود داره که از چوب تولید شدن و برای پذیرایی و چیدمان میز صبحانه، عصرانه، مراسم های مختلف مثل نوروز، شب یلدا و... استفاده میشن. ظروف چوبی در سایزای مختلف و سبک های متنوع تولید میشن که اکثرا هنر دست و دست سازن مثل کشکول چوبی، ظروفی مثل کاسه های بزرگ که با خراطی تولید میشن، سینی پذیرایی، سینی دکوری و... علاوه بر اینا بعضی ظروف چوبی زیبا تولید میشه که روی اونها از هنر منبت کاری و سوخته نگاری استفاده شده و این موارد میتونن یک هدیه شیک و جذاب و متناسب با سلیقه خانما باشن.


گلدان و شمعدان چوبی

این روزا یکی از ترندهای دکوراسیون داخلی استفاده از لوازم دکوری چوبیه. لوازم چوبی حس نشاط و سرزندگی به آدما منتقل میکنن و استفاده زیادی توی دکوراسیون‌های کلاسیک، مدرن، روستیک، بوهو و... دارن. شمعدان و گلدان چوبی جزو المان های مهم دکوراسیون داخلی هستن و توی سایز و مدل های مختلف تولید میشن. برای مثال گلدان و شمعدان های کنارسالنی معمولا توی چند سایز تولید میشن و بین مبل ها یا توی گوشه های خونه قابل استفادن. به جز این معمولا برای دکور روی میز و عسلی هم از شمعدان و گلدان چوبی کنار هم استفاده میکنن. پس این مورد هم میتونه هدیه شیک و دوست داشتی برای روز زن و مادر باشه. برای دیدن انواع گلدان و شمعدان چوبی دکوری کافیه روی عکس زیر کلیک کنی.


پک هدیه روز زن

یه سری از هدایا که میتونید برای روز زن و مادر تهیه کنید پک های هدیه هستن این پک هدیه ها از چند تا وسیله مرتبط با هم تشکیل شذن که طبق نیاز همسر یا مادرتون می‌تونید انتخاب کنید و یک گزینه مناسب برای هدیه روز زن باشن. چوبینر با توجه به شغل نجاری، معرق کاری، منبت کاری و... یک سری ابزار تخصصی هر شغل انتخاب کرده و پک هدیه های مرتبط با هر شغل رو درست کرده که با خرید این محصول که به همراه کارت پستال و جعبه کادو ارسال میشه می‌تونید همسر یا مادرتون رو سورپرایز کنید. 

لیست قیمت پک هدیه در چوبینر: پک هدیه

اکسسوری و زیورآلات

یکی دیگر از هدایایی که می‌تونید به مادر و یا همستون هدیه بدید اکسسوری و زیورآلات هست. اکسسوری و زیروآلات چوبی یکی از پرطرفدارترین زیورآلات بین خانماست و بسیار خاص و شیکه. مثلا شانه چوبی، گل سر، سنجاق سینه، گردنبند، دستبند و کلی زیورآلات شیک که به راحتی می‌تونید تهیه کنید و برای اطرافیانتون خرید کنید.


جمع بندی: بهترین کادوی روز زن 

تا اینجای صحبتمون کادوهای مختلفی که می‌تونید برای روز زن و مادر تهیه کنید رو معرفی کردیم اگر بخوایم یک جمع بندی کنیم به این نتیجه می‌رسیم که توی انتخاب هدیه اولویت هایی مثل نیاز طرف، سلیقه و علایق شخصی که دارن و بودجه اقتصادی که جدا کردیم مهم هستن. پس بهتره برای خرید کادوی روز زن یک وقت بذارید و نیاز و سلیقه شخص رو بفهمید و طبق هزینه ای که مشخص کردید یک کادوی زیبا و به صرفه تهیه کنید. در انتخاب ظروف چوبی، تابلوهای تزیینی و لوازم دکوری یکی از مهم ترین مسائل اینه که سبک دکور خونه رو در نظر بگیرید و طبق اون و بر اساس چیدمان منزل کادو رو انتخاب کنید. 

در انتها بهتره یک فیلم آموزشی از راهنمای سفارش پک هدیه توی سایت چوبیر با همدیگه ببینیم.


افزودن نظر جدید