حراجی نوروز 1403

تکنو شیلنگ | TECHNOSHILANG

شرکت تکنو شیلنگ کرمی یکی از تولیدکنندگان انواع شیلنگ و لوله خرطومی در کشور ایران می باشد. لازم به ذکر است که تکنو شیلنگ کرمی از سال 1378 فعالیت خود را آغاز نموده است. این برند داخلی ابتدا محصولاتی از قبیل شلنگ های تک جداره و دوجداره و لوله های پروفیل تولید نمود سپس با توجه به استقبال مصرف کنندگان و پیشرفت کاری حوزه تولید خود را گسترش داد. در ادامه این متن اطلاعات بیشتری در رابطه با شرکت تکنو شیلنگ کرمی در اختیارتان قرار می دهیم.

محصولات شرکت تکنو شیلنگ کرمی

شرکت تکنو شیلنگ کرمی با گذر زمان مدل های جدید و نمونه های پیشرفته تری از محصولات خود را وارد بازار نموده است. تعدادی از محصولات تولید شده توسط برند تکنو شیلنگ کرمی به شرح زیر می باشد:

  • شیلنگ های تک جداره و دوجدار PVC
  • تولید انواع لوله و پروفیل جنس پلی اتیلن و ABS
  • شیلنگ سلیکونی
  • تسمه سیلیکونی

کیفیت محصولات تکنو شیلنگ کرمی

شرکت تکنو شیلنگ کرمی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع لوله و شیلنگ آزمایشگاهی و صنعتی می باشد. تکنو شیلنگ مجموعه ای متشکل از افراد متخصص با دانش بالا می باشد که محصولاتی با کیفیت و مناسب استفاده در پالایشگاه ها، آزمایشگاه ها، کارگاه های صنعتی و ... تولید می کند.

جهت خرید آنلاین و مشاهده لیست قیمت انواع لوله خرطومی، شیلنگ صنعتی و... کلیک کنید.

قیمت محصولات تکنو شیلنگ

با توجه به این که محصولات تکنو شیلنگ کرمی در مدل و اندازه های مختلف تولید می شود از لحاظ قیمت نیز بایکدیگر متفاوت می باشند. لذا در صورت تمایل به خرید محصولات تکنو شیلنگ کرمی برای اطلاع از قیمت با چوبینر تماس حاصل فرمایید.