حراجی نوروز 1403

خرید جک کابینت بالا بازشو

1-10 از 10

انواع جک کابینت در طرح و مدل‌های مختلف مناسب برای اتصال به درب کابینت با قیمت مناسب عرضه می‌گردد. انواع جک کابینت همچون جک کابینت بالا باز شو برای تسهیل در استفاده از کابینت وجود دارد. جک کابینت بالا باز شو مناسب برای استفاده در کابینت‌هایی که در قسمت بالایی آشپزخانه قرار می‌گیرند، می‌باشد. در ادامه بیشتر با ویژگی و کاربرد جک کابینت بالا باز شو آشنا خواهید شد.

جک کابینت بالا باز شو

جک کابینت بالا باز شو از کاربردی‌ترین نوع جک کابینت آشپزخانه می‌باشد که به وسیله بازوی جک درب کابینت ثابت و بدون حرکت باز خواهد ماند. جک کابینت بالا باز شو در کابینت‌های قسمت بالایی آشپزخانه قرار می‌گیرد که این امکان را می‌دهد تا به راحتی بتوانید از فضای داخلی کابینت استفاده نمایید. در این قسمت از چوبینر می‌توانید انواع جک کابینت با مدل و کاربرد متفاوت را مشاهده کنید و با قیمت مناسب خریداری نمایید.

قیمت جک کابینت بالا باز شو

به علت متنوع بودن انواع یراق آلات و همچنین وجود برندهای متفاوت قیمت هر کدام از انواع جک کابینت بالا باز شو متفاوت خواهد بود که برای دریافت قیمت دقیق هر کدام به تگ قیمت همان محصول مراجعه فرمایید. همچنین می‌توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره با متخصصین وب سایت چوبینر از قسمت تماس با ما، ارتباط بر قرار کنید.