حراجی نوروز 1403

خرید رنگ ویترای

1-31 از 31

هنر ویترای یا نقاشی بر روی شیشه و کریستال از دیرباز بین ایرانیان و سایر ملل رایج بوده است و طرفداران بسیار زیادی دارد. رنگ ویترای به صورتی تهیه شده است که شما به راحتی می‌توانید بر روی ظروف شیشه ای، کریستال، بطری، لوستر، شیشه‌های درب و پنجره و... طرح، نقش و نگار دلخواهتان را رسم کنید. رنگ ویترای در طیف رنگی مختلف تولید شده است که مطابق با نیاز خود می‌توانید هر رنگی را انتخاب نمایید. از رنگ ویترای علاوه بر شیشه می‌توان برای سطوحی همچون سرامیک و سنگ نیز استفاده نمود.

رنگ شیشه

از رنگ شیشه برای رنگ آمیزی درب و پنجره های سنتی، صنایع دستی، تابلوهای شیشه ای، دکوراسیون داخلی، باکس نور، بطری، گلدان و... استفاده می‌شود. رنگ شیشه در طیف رنگی متنوعی از قیبل سبز، زرد، قرمز، آبی، بنفش و... با تیرگی و روشنی متنوع تولید می‌شود که متناسب با نیازتان می‌توانید تهیه کنید.

حلال رنگ ویترای 

در مواردی برای پاک کردن رنگ، تمیز کردن قلم مو، مرتب کردن لبه کار که رنگ از خطوط مورد نظر خارج شده است باید از حلال رنگ ویترای استفاده نمود. حلال رنگ با قدرت پاک کنندگی که دارد می‌تواند قلم موها را قبل از استفاده از هرگونه رنگ پاک نماید تا کیفیت رنگ آمیزی بالا برود.

روشن کننده رنگ ویترای شیشه

در مواردی برای استفاده از تناژهای مختلف یک رنگمی‌توانید از روشن کننده رنگ ویترای استفاده کنیئد. به طور مثال از ترکیب روشن کننده با یک قرمز سیر می‌توانید به یک قرمز ملایم برسید و در طراحی و رنگ آمیزیتان استفاده کنید.

قیمت رنگ ویترای 

برای مشاهده قیمت و خرید رنگ ویترای می‌توانید به تگ قیمت محصول مراجعه کنید و جهت کسب اطلاعات بیشتر با چوبینر تماس بگیرید.