حراجی نوروز 1403

خرید چوب بستنی و کاردستی

1-20 از 20

چوب بستنی و چوب کاردستی جزو چوب های برش خورده و آماده ای هستند که در مشاغل مختلفی به کار می‌روند. چوب بستنی معمولا در طول و عرض های مختلف و رنگ بندی های متفاوت تولید می‎‌شود و در صنایع اسباب بازی سازی، پزشکی، تولید مواد غذایی و... استفاده می‌شود در ادامه این متن قصد داریم به طور کامل در رابطه با انواع چوب بستنی و کاردستی صحبت کنیم.

چوب بستنی رنگی

چوب بستنی همان طور که در بخش قبل گفتیم کاربردهای زیادی دارد که به طور خلاصه اشاره می‌کنیم. از چوب بستنی در مشاغلی همچون ساخت اسباب بازی، صنایع غذایی، لوازم دکوری و مهد کودک و دبستان ها استفاده می‌شود. چوب بستنی علاوه بر مدل بی رنگ در رنگ بندی های مختلف تولید می‌شود که برای ساخت لاوازم تزئینی، اسباب بازی و کاردی دستی بسیار کاربردی و پرطرفدار است. 

چوب بستنی خانه سازی

چوب بستنی خانه سازی در ضخامت، طول، عرض و ابعاد مختلف تولید می‌شود که برای خانه سازی مورد مناسبی است. خانواده‌ها و مسئولان مدارس می‌توانند چوب بستنی ها را در رنگ بندی های متفاوت تهیه نمایند تا کودکان با خلاقیت و سلیقه خود کاردستی های زیبایی را بسازند. 

قیمت چوب کاردستی

برای اطلاع از قیمت چوب کاردستی لطفا به تگ قیمت محصول مراجعه فرمایید و در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید، با چوبینر تماس حاصل نمایید.