حراجی نوروز 1403

خرید سی ان سی سوراخ کاری

1-7 از 7

سی ان سی سوراخ کاری یا فرز سی ان سی توانایی ایجاد سوراخ‌های اتصال و الیت را بر روی قطعه کار دارد و در مواردی علاوه بر آن توانایی ایجاد شیار و برش‌های خاص را بر روی قطعات چوبی دارد. CNC سوراخ کاری کاربرد گسترده‌ای در صنایع چوب و مبلمان صفحه‌ای دارد و سرعت کار کارگاه‌ها را در حین مونتاژ و نصب چندین برابر می‌کند. 

برای مشاهده و خرید انواع ابزار آلات اتصال چوب روی لینک کلیک کنید.

همان طور که در بخش قبل ذکر شد، سی ان سی سوراخ کاری مختص ایجاد سوراخ و اتصال الیت می‌باشد، در صنعت چوب به سی ان سی سوراخ کاری دستگاه الیت زن نیز می‌گویند.

کاربرد دستگاه سی ان سی سوراخ کاری

برای تولید لوازم چوبی اعم از میز، مبلمان، سرویس خواب و غیره از دستگاه‌ها و ماشین آلات متفاوتی استفاده می‌شود که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند. برای طرح و نقش دادن به قطعه چوب از دستگاه CNC استفاده می‌شود. تکنولوژی CNC به مجموعه‌ای از ابزارها، روش‌ها و تکنیک‌هایی گفته می‌شود. در نهایت این ماشین می‌تواند امکان انجام عمليات متفاوتي مانند برشکاری، تراشکاری، سوراخ کاری، چسب کاری و حکاکي روي مواد مختلفي مانند فلزات، سنگ، چوب، شيشه، پلاستيک، پلکسي گلاس و غیره دهد.

ویژگی دستگاه الیت زن چوب

از سی ان سی برای امور متفاوتی اعم از سوراخکاری، برش، حکاکی و غیره استفاده می‌شود. دستگاه الیت زن چوب دارای مزیت‌های فراوانی است که می‌توان به سوراخ کارى همزمان براى دو قطعه هم اندازه اشاره کرد که مجهز به بالشتک‌هاى هوا و گیرنده‌هاى قوى جهت تغذیه سریع و بدون آسیب قطعه می‌باشد. تسمه نقاله هوشمند سی ان سی سوراخ کاری براى تخلیه سریع قطعه روی دستگاه قرار گرفته است که امکان سفارش تزریق اتوماتیک پیم دوبل را فراهم می‌کند و می‌تواند  بدون توقف سوراخ کارى براى حجم انبوه در نظر گرفته شود.

قیمت CNC سوراخکاری

برای اطلاع از قیمت CNC سوراخکاری لطفا به تگ قیمت محصول مراجعه فرمایید و در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید، با چوبینر تماس حاصل نمایید.