حراجی نوروز 1403

خرید سایر لوازم دکوراتیو

1-33 از 33


استفاده از چوب در دکوراسیون محیط های مختلف این روزها بسیار باب شده است. همچنین روز به روز به تعداد طرفداران صنایع دستی و لوازم هنری و دکوری که با چوب تولید می‌شوند، افزوده می‌شود. به حدی این علاقه زیاد است که افراد در زمان خرید لوازم روزمره زندگی همچون ظروف، ساعت، لوازم دکوری، مجسمه، لوازم استراحت و... ترجیح می‌دهند به سراغ لوازم چوبی بروند.

لوازم دکوراتیو چوبی

لوازم دکوراتیو چوبی در منازل، کافه، رستوران و محیط های مختلف کاربرد زیادی دارند و جزو المان های مهم و تاثیرگذار در طراحی دکوراسیون داخلی به حساب می‌آیند. شلف، استند، جاکلیدی و باکس های چوبی نیز جزو لوازم دکوراتیوی هستند که در ابعاد، طرح و مدل های مختلفی تولید می‌شوند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

شلف و استند

لوازم چوبی جزو کاربردی ترین وسایل در آشپزخانه، منازل و محیط کار هستند. علاوه بر کاربرد، این محصولات نقش مهمی در زیباتر شدن دکوراسیون محیط زندگی و کارمان دارند. یک نمونه از لوازم چوبی که در آشپزخانه، منازل، کافه و... استفاده زیادی دارد شلف چوبی آویزدار و استند است که علاوه بر کاربرد فضای آشپزخانه را شیک می‌کند همچنین در مدل های مختلف و ابعاد متنوع تولید می‌شود.

جاکلیدی

لوازم چوبی و دکوری در زیباتر شدن محیط کار و زندگی نقش بسزایی ایفا می‌کنند. از آنجایی که چوب از دل طبیعت وارد زندگی ما می‌شود همیشه حس شادابی و سرزندگی منتقل می‌کند و انرزی بحش می‌باشد. امروزه استفاده از چوب در طراحی دکوراسیون حرف اول را می‌زند. کف پوش، سقف و لوازم دکوری و... را می‌توان از چوب تولید نمود. جاکلیدی یک نمونه از لوازم ضروری است که می‌تواند در زیبایی دکور نیز موثر باشد و در طرح و اندازه های مختلف تولید می‌شود.

قیمت انواع لوازم دکوری چوبی

برای اطلاع از قیمت انواع لوازم دکوری چوبی لطفا به تگ قیمت محصول مراجعه فرمایید و در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید، با چوبینر تماس حاصل نمایید.