حراجی نوروز 1403

خرید سوپر کابینت

کابینت باید فضای مناسبی برای محل قرار گیری لوازم مختلف را داشته باشند و این فضا اگر به شکل مناسبی ایجاد شود نه تنها نظم کابینت را تضمین می کند بلکه تاثیر مستقیمی بر افزایش سرعت پیدا کردن وسایل دارد. سوپر کابینت یکی از انواع تجهیزات کابینت می باشد که نقش مهمی در ایجاد دسته بندی مشخص و نظم و ترتیب دقیق دارد. در ادامه این متن قصد داریم درباره انواع سوپر مارکت کابینت اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

انواع سوپر مارکت کابینت

همان طور که ذکر شد سوپر مارکت کابینت که به سوپر کابینت نیز معروف است نقش مهمی در ایجاد دسته بندی مشخص و نظم کابینت ها دارد. لازم به ذکر است که سوپر مارکت کابینت متناسب با کاربردی که دارد در شکل و سایزهای متفاوت تولید می شود. انواع سوپر مارکت کابینت به شرح زیر می باشد: 

  • سوپر کابینت زمینی
  • سوپر کابینت وسط
  • سوپر کابینت کنج
  • سوپر یخچالی

سوپر کابینت زمینی

سوپر کابینت زمینی یک مدل از انواع سوپرمارکت آشپزخانه است که به صورت سبد و به شکل نصب از بغل و نصب از کف کابینت تولید می شود. معمولا از سوپر کابینت زمینی برای محل قرار گیری پیاز، سیب زمینی، مواد شوینده و .... استفاده می شود.

سوپر کابینت وسط

سوپر کابینت وسط برای قسمت هایی از کابینت مناسب می باشد که ارتفاع زیاد و عرض کمی دارند. یکی از ویژگی‌های این نوع سوپر کابینت وسط قابلیت نصب در داخل کابینت‌هایی است که تا 220 سانتی‌متر ارتفاع دارند.

سوپر کابینت کنج

یکی دیگر از انواع سوپر کابینت مناسب گوشه و کنج هایی از کابینت آشپزخانه است که به سوپر کابینت کنج خوانده می شود و در مواردی به مجیک کرنر نیز معروف است. سوپر کابینت کنج بسیار پرطرفدار است زیرا با کمک این مدل سوپر مارکت می توان از فضاهای بی استفاده کابینت استفاده بهینه نمود.

سوپر یخچالی

سوپر یخچالی یکی از مدل‌های سوپر ایستاده می‌باشد که در سایزهای متفاوتی طراحی و تولید می‌شود. برای نصب سوپر یخچالی حتما سایزی مناسب با ابعاد یونیت کابینت خود انتخاب نمایید. یکی دیگر از مزیت‌های سوپر یخچالی قابلیت نصب  بر روی درب کابینت می‌باشد که این بخش را نیز به فضای کاربردی تبدیل می‌کند.

قیمت انواع سوپرمارکت کابینتی

با توجه به اینکه انواع سوپرمارکت کابینتی در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شوند، از لحاظ قیمت نیز با یکدیگر متفاوت هستند. برای اطلاع از قیمت انواع سوپرمارکت کابینتی می توانید به تگ قیمت محصول مراجعه کنید؛ در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت انواع سوپرمارکت کابینتی با چوبینر تماس حاصل فرمایید.