حراجی نوروز 1403

خرید قلاب لباس سرامیکی

ایجاد نظم و ترتیب در منازل و محیط های سازمانی از مهم ترین موارد موثر در دسترسی راحت و زیبایی دکوراسیون می باشد. برای ایجاد نظم از لوازم و ابزارهای مختلفی استفاده می شود که یک نمونه از انواع قلاب لباس می باشد که در دو مدل ساده و سرامیکی تولید می گردد. قلاب لباس سرامیکی جزء مدل های سنتی و کلاسیک این محصول محسوب می شود که به صورت اشکال مختلف و در ابعاد گوناگون تولید می گردد.

قلاب جالباسی سرامیکی

برای آویزان کردن لباس، حوله، کلید و موارد مشابه می توان از قلاب جالباسی سرامیکی استفاده نمود. قلاب جالباسی سرامیکی در کمد، در قسمت های مختلف دیوار، حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه نصب می شود. قلاب جالباسی سرامیکی به صورت طرح های سنتی و با نقش و نگار تولید می شود و مناسب محیط های کلاسیک می باشد.

قلاب آویز لباس سرامیکی

همان طور که در قسمت قبل ذکر شد قلاب آویز لباس سرامیکی به صورت طرح و اشکال هندسی بدون هیچ نقش و نگار شلوغی تولید می گردد. معمولا قلاب آویز لباس سرامیکی با کمک چسب یا پیچ بر روی دیوار، درب، سرامیک و کمد نصب می شود.

قیمت قلاب جا لباسی سرامیکی

برای اطلاع از قیمت قلاب جا لباسی سرامیکی می توانید به تگ قیمت محصول مراجعه کنید؛ در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت قلاب جا لباسی سرامیکی با چوبینر تماس حاصل فرمایید.