حراجی نوروز 1403

خرید لولا برای مصارف ویژه و حرفه‌ ای

1-36 از 39
ناموجود
دکو | DECO

لولا گازور مخصوص

ساخت کشور کره/ مخصوص درب‌های cnc شده و درب‌هایی با ضخامت کم
ناموجود
ناموجود
صامت | Samet

لولا پاشنه صامت

ساخت کشور ترکیه/ برای شیشه 6 میلی متری بدون نیاز به سوراخ کاری
ناموجود
ناموجود
Hafele

لولا مخفی هافله

ساخت کشور آلمان/ مخصوص درب‌های چوبی به ضخامت 23 تا 35 میلی‌متر
ناموجود

از کاربردی‌ترین یراق آلات انواع مختلف لولا برای مصارف ویژه و حرفه ای می‌باشد که برای و اتصالات گوناگون به کار گرفته می‌شوند. انواع لولا موجود در این بخش ساخته شده از مقاوم‌ترین جنس می‌باشد که دارای مفصل‌هایی برای اتصال دو قطعه به یکدیگر است که این امکان را می‌دهد تا استفاده از ابزار و باز و بسته شدن درب‌های مختلف به آسانی صورت گیرد. در قسمت بعد با انواع لولا برای مصارف خاص آشنا خواهید شد.

انواع لولا برای مصارف خاص

انواع لولا برای مصارف خاص همچون لولا چرخ خیاطی، لولا پاشنه شیشه، لولا مخفی و لولا گازور مخصوص، لولا گازور چرخ خیاطی، لولا بادبزنی و... می‌باشد که برای اتصالات مختلف به کار گرفته می‌شوند. این گونه لولاها برای مصارف خاصی به کار گرفته می‌شوند که علاوه بر این که زیبایی کار را دو چندان می‌کنند باعث راحتی باز و بسته شدن درب‌ها و استفاده از آن‌ها خواهند شد. انواع لولا به صورت وارداتی از کشورهای مختلف می‌باشد که با بهترین جنس و کیفیت و همچنین با قیمت مناسب در چوبینر ارائه می‌شوند. 

لولا مخفی

در مواردی برای زیبایی کار نباید لولای به کار رفته دیده شود، در این مواقع از لولا توکار یا لولا گازور مخفی استفاده می‌شود که برای نصب آن یک سوراخ به اندازه مته ایجاد می‌کنند و در نهایت لولا مخفی در سوراخ قرار گرفته و این گونه دیگر لولا گازور دیده نخواهد شد.

لولا گازور بادبزنی

در برخی مکان‌ها نیاز است تا از درب‌هایی استفاده و که به صورت دو طرفه باز و بسته می‌شوند. در این موارد از لولای مخصوصی چون لولا گازور بادبزنی استفاده می‌شود. این مدل لولا بادبزنی دارای دو محور و دو مرگز گردش می‌باشد  که این امکان را می‌دهد تا درب از دو طرف باز و بسته شود.

لولا پاشنه

لولا پاشنه برای درب‌های چوبی و شیشه‌ای میز تلویزیون یا ویترین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع لولا از دوام و استحکام بالایی برخوردار است و افراد با اطمینان بالایی می‌توانند درب سازه‌های چوبی و شیشه‌ای خود را به راحتی باز و بسته کنند. نمونه‌ای از انواع لولا پاشنه مانند لولا پاشنه ام دی اف پس از نصب روی درب در قسمت بالا و پایین بدنه قابل مشاهده نیست، همین مزیت باعث شده که از آن به عنوان لولا توکار یا مخفی نیز استفاده می‌شود.

قیمت لولا مصارف خاص

به علت متنوع بودن انواع لولا همچون لولا گازور مخصوص، لولا چرخ خیاطی و لولا اتوماتیک و... و همچنین وجود برندهای متفاوت قیمت هر کدام از انواع لولا متفاوت خواهد بود که برای دریافت قیمت دقیق هر لولا به تگ قیمت همان محصول مراجعه فرمایید. همچنین می‌توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره با متخصصین وب سایت چوبینر از قسمت تماس با ما، ارتباط بر قرار کنید.