حراجی نوروز 1403

خرید لیزر سی ان سی تخت

1-5 از 5

ماشین آلات لیزر سی ان سی تخت همچون يک دستگاه cnc تخت مي‌باشد. با اين تفاوت که در آن به جاي ابزار تراش از يک ليزر توان بالا براي حکاکي و برش چوب استفاده مي‌شود و تفاوت مهم آن با ديگر دستگاه‌هاي صنايع چوب استفاده از ليزر با توان بالا است. ماشین آلات لیزر سی ان سی تخت در ابعاد مختلف بر حسب نیاز کارگاه ساخته می‌شوند. به لحاظ ساختاری فقط در میز دستگاه دارای شباهت هستند. تفاوت عمده آن در ابزار و کاور پوشاننده ابزار است. این دسته از cncها دارای لیزرهایی با توان 40 تا 400 وات هستند، پس از نظر طبقه بندی IEC برای تجهیزات لیزری در کلاس 4 و خیلی خطرناک قرار می‌گیرند. از این رو، توجه به استانداردهای ساخت دستگاه و نحوه استفاده از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است.

ویژگی CNC لیزر چوب

دستگاه CNC لیزری برش و حکاکی دارای کاور پوشاننده برای جلوگیری از انتشار اشعه بازتاب شده لیزر به محیط اطراف هستند. این ماشین با توجه به مجهز بودن به ژنراتور تولید نور لیزر توانایی برش و حکاکی چوب، MDF، پلاستیک و مواد مشابه را دارد. لیزر مربوط به این دستگاه در کلاس‌های مختلف قرار می‌گیرند و برای کار با این دستگاه حتما باید به استانداردهای آن توجه ویژه‌ای کرد.

عملکرد دستگاه سی ان سی لیزر تخت چوب

برای تولید لوازم چوبی اعم از میز، مبلمان، سرویس خواب و غیره از دستگاه‌ها و ماشین آلات متفاوتی استفاده می‌شود که هر کدام از این دستگاه‌ها کاربرد متفاوتی دارند. برای طرح و نقش دادن به قطعه چوب از دستگاه CNC استفاده می شود. تکنولوژی CNC به مجموعه‌ای از ابزارها، روش‌ها و تکنیک‌هایی گفته می‌شود که در نهایت می‌تواند این امکان را بدهد تا عمليات متفاوتي مانند برشکاری، تراشکاری، سوراخ کاری، چسب کاری و حکاکي را روي مواد مختلفي مانند فلزات، سنگ، چوب، شيشه، پلاستيک، پلکسي گلاس و غیره انجام دهد. 

لیست قیمت سی ان سی لیزر تخت 

برای اطلاع از قیمت سی ان سی لیزر تخت لطفا به تگ قیمت محصول مراجعه فرمایید و در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید، با چوبینر تماس حاصل نمایید.