حراجی نوروز 1403

نوین ابزار پایدار | NOVINABZAR

1-18 از 18

گروه صنعتی نوین ابزار پایدار یکی از تولید کنندگان ایرانی فعال در زمینه تولید ابزار آلات صنعتی می باشد که از لحاظ کیفیت و خدماتی که ارائه می دهد در سطح بسیار بالایی قرار دارد. شرکت نوین ابزار پایدار به دلیل اهمیت بسیار بالای مشتریانش خدمات پس از فروش و ضمانت های مناسبی برای محصولاتش در نظر گرفته است.

زمینه فعالیت شرکت نوین ابزار پایدار

شرکت نوین ابزار پایدار از متخصصین تولید انواع پیچ دستی در ابعاد و سایزهای متفاوت می باشد. پیچ دستی های شرکت نوین ابزار از سایز 20 سانتی متر تا 3 متر را با کیفیت بالایی تولید می کند.

کیفیت محصولات نوین ابزار

شرکت نوین ابزار در ساخت محصولات خود از آلیاژهای محکم و با کیفیتی استفاده می کند و از آن جا که سطح کیفیت و مقاومت محصولات این شرکت بسیار بالا می باشد سایر محصولات آن دارای خدمات پس از فروش طولانی مدت و حتی ضمانت تعویض می باشند و مشتری با خیال می تواند خرید خود را انجام دهد.

قیمت محصولات نوین ابزار پایدار

شرکت نوین ابزار پایدار در کشور عزیزمان ایران مشغول به فعالیت می باشد و محصولاتی که تولید می کند؛ که قابل ذکر است از لحاظ کیفیتی نسبت به برندهای خارجی در سطح بالایی قرار دارد و قیمت تولیدات شرکت نوین ابزار پایدار نسبت به موارد مشابه عرضه شده در بازار بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.