راهنمای مرجوعی و ضمانت بازگشت کالا







چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟ ˅
وارد سایت چوبینر و پنل کاربری خودتون بشید روی بخش سفارشهای من کلیک کنید تا از جزئیات سفارشتون باخبر بشید.
چطور درخواست مرجوعی خود را به شما اطلاع بدهم؟ ˅
برای مرجوع کردن ابتدا به کارشناس امور مشتریان اطلاع بدید، اگر از نظر زمانی فرصت داشته باشید داخل پنل خودتون وارد قسمت بخش سفارش های من بشید و اونجا درخواست مرجوعی رو ثبت کنید.
برای مرجوع کردن چه مدت فرصت دارم؟ ˅
از تاریخ ثبت سفارش شما به مدت 15 روز فرصت مرجوع کردن دارید.
سفارش در چه حالتی باشد، درخواست مرجوعی قابل تایید نیست؟ ˅
در صورتی که سفارش شما در حالت اولیه نباشد یعنی بسته بندی کالا از بین رفته باشد یا از محصول استفاده کرده باشید یا محصول آسیب دیده باشد درخواست مرجوعی رد میشود. برای محصولاتی که دارای جعبه و بسته بندی هستند باید بسته بندی نیز سالم باشد.
شرایط مرجوعی برای خریدهای عمده و سفارشی به چه صورت است؟ ˅
خریدهایی که به صورت عمده و سفارشی برای مشتری ثبت و ارسال شده اند قابل مرجوع کردن نیستند.
پس از مرجوع کردن کالا پول کی به حسابم برمیگرده؟ ˅
پس از دریافت کالای مرجوع شده در صورتی که بعد از بررسی کارشناس فنی صحت و سلامت کالا تایید گردد، کارشناس چوبینر جهت هماهنگی های لازم با شما تماس گرفته و سپس مبلغ نهایتا تا 72 ساعت کاری به شما عودت داده میشود. لازم به ذکر است در صورت تایید مرجوعی، برای مبالغ تا 5,000,000 ریال کیف پول شما شارژ میگردد.
شرایط مرجوعی محصولات چوبی به چه صورته؟ ˅
در وهله اول باید در نظر بگیریم که محصولات چوبی چون از چوب طبیعی تولید شدن هم از نظر رنگ و ابعاد امکان داره با تصاویر سایت تفاوتهای جزیی داشته باشن هم اینکه وجود ترک، گره و ... روی این محصولات طبیعیه. مورد دیگه برای این دسته از محصولات حتما بسته رو در حضورت مامور ارسال باز کنید و اگر به دلیل حمل و نقل آسیب دیده بود از پست، تیپاکس و.. پیگیری کنید.
کالاهایی که وکیوم شدن قابل مرجوع هستن؟ ˅
خیر، با توجه به این که بسته بندی کالا باز میشه و از حالت وکیوم خارج میشه به معنی استفاده از کالاست و شرایط مرجوعی نداره.
هزینه برگشت کالا به عهده چه کسی هست؟ ˅
اگر کالا با سلیقه مشتری متفاوت باشه، یا در زمان ثبت سفارش مشتری محصول رو به اشتباه انتخاب کرده باشه به طور کلی اگر دلیل مرجوعی مربوط به نظر و عقیده مشتری باشه هزینه مرجوعی به عهده مشتری هست. در شرایطی که اشتباه از سمت چوبینر باشه و کالا به اشتباه ارسال شده باشه هزینه مرجوعی به عهده چوبینر هست. اما نکته مهم در هر شرایط اینه که کالا در حالت اولیه باشه و شناسه کالا مخدوش نشده باشه.
من از طریق اسنپ و اقساط خرید کردم، اما مبلغ مرجوعی به حسابم واریز نشد، چرا؟ ˅
در صورتی که روش پرداخت شما از طریق اسنپ یا سایر روش های اقساطی فعال در مجموعه میباشد، مبلغ بازپرداخت مرجوعی شما به حساب درگاهی که مبلغ را به آن حساب واریز کردید (به مانند اسنپ) انجام خواهد شد.
کالای مرجوعی از چه روشی برای چوبینر مرجوع کنم؟ ˅
در حال حاضر روش ارسال مورد تایید جهت عودت کالای مرجوعی از طریق اداره پست میباشد و در صورتی که از طریق روش های ارسال دیگر برای مرجوعی کالا به مانند (تیپاکس، باربری و...) اقدام فرمایید هزینه مازاد ارسال یا مسئولیت کالا بر عهده مشتری میباشد و چوبینر مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد.