حراجی نوروز 1403

خرید لیزر سی ان سی کابینتی

1-9 از 9

ماشین آلات لیزر سی ان سی کابینتی نوعا در ابعاد 90*60 یا 130*90 با توان لیزری معمولاً 100، 90، 80 وات ساخته می‌شوند. این دستگاه‌ها دارای کاور پوشاننده کابینتی برای جلوگیری از انتشار اشعه بازتاب شده لیزر به محیط اطراف هستند. ماشین آلات لیزر سی ان سی کابینتی توانایی برش و حکاکی چوب، MDF، پلاستیک و مواد مشابه را دارد. لیزر مربوط به این دستگاه‌ها در کلاس 4 قرار می‌گیرند و برای کار با این دستگاه حتما باید به استانداردهای آن توجه ویژه‌ای کرد.

ویژگی ماشین لیزر سی ان سی کابینتی

ماشین CNC لیزری برش و حکاکی دارای پوشاننده کابینتی برای جلوگیری از انتشار اشعه بازتاب شده لیزر به محیط اطراف استفاده می‌شود. دستگاه CNC لیزری با توجه به مجهز بودن به ژنراتور تولید نور لیزر توانایی برش و حکاکی چوب، MDF، پلاستیک و مواد مشابه را دارد. لیزر مربوط به این سی ان سی دارای کلاس‌های مختلفی است که برای کار با دستگاه حتما باید به استانداردهای آن توجه ویژه‌‌ای کرد.

کاربرد دستگاه لیزر CNC نجاری

برای تولید لوازم چوبی اعم از میز، مبلمان، سرویس خواب و غیره از دستگاه‌ها و ماشین آلات متفاوتی استفاده می‌شود که هر کدام از این دستگاه‌ها کاربرد متفاوتی دارند. برای طرح و نقش دادن به قطعه چوب از دستگاه CNC استفاده می‌شود. تکنولوژی CNC به مجموعه‌ای از ابزارها، روش‌هاو تکنیک‌هایی گفته می‌شود که در نهایت می‌تواند این امکان را بدهد تا عمليات متفاوتي مانند برشکاری، تراشکاری، سوراخ کاری، چسب کاری و حکاکي را روي مواد مختلفي مانند فلزات، سنگ، چوب، شيشه، پلاستيک، پلکسي گلاس و غیره انجام دهد. 

قیمت لیزر سی ان سی کابینتی چوب

برای اطلاع از قیمت لیزر سی ان سی کابینتی چوب به تگ قیمت محصول مراجعه فرمایید و در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید، با چوبینر تماس حاصل نمایید.