حراجی نوروز 1403

خرید تیغ دم چلچله سی ان سی

1-8 از 8

تیغ های مختلفی بر روی اورفرز و سی ان سی نصب می گردند و برای عملیات های متفاوتی استفاده می‌شوند. برش، شیارزنی، حکاکی، پرداخت و .... انواع عملیات هایی است که با تیغ های اورفرز و سی ان سی انجام می‌گیرد. اتصالات نیز یکی از مواردی است که با تیغ های مخصوص به خود انجام می شود؛ تیغ دم چلچله یک نمونه از تیغ های اتصالی است. در ادامه این متن قصد داریم اطلاعات کامل تری در رابطه با تیغ دم چلچله سی ان سی در اختیارتان قرار دهیم.

تیغ اتصال دم چلچله اور فرز

تیغ اتصال دم چلچه از آن نوع تیغ ها محسوب می‌شود که بر روی اور فرز و سی ان سی نصب می‌گردد. همان طور که از نام این مته مشخص است برای اتصالات دم چلچله از این تیغ استفاده می شود.

تیغ دم چلچله بلبرینگی اورفرز

تیغ دم چلچله نیز مانند تیغ های دیگر به صورت بلبرینگی و بدون بلبرینگ تولید می‌شود. نوع بلبرینگی مخصوص اورفرز می باشد و بر روی سی ان سی قابل نصب نیست؛ اما تیغ دم چلچله بدون بلبرینگ برای دستگاه سی ان سی و اورفرز قابل استفاده است.

قیمت مته دم چلچله سی ان سی

برای اطلاع از قیمت مته دم چلچله سی ان سی می توانید به تگ قیمت محصول مراجعه کنید؛ در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت مته دم چلچله سی ان سی با چوبینر تماس حاصل فرمایید.