حراجی نوروز 1403

خرید تیغ پروفیل سی ان سی

1-36 از 336

تیغ پروفیل یک نمونه از انواع تیغ های سی ان سی می باشد که در طرح های مختلف تولید می گردد و قابل نصب بر روی سی ان سی و اورفرز می باشد. تیغ پروفیل در مدل های مختلف با طرح های متنوع تولید می گردد که شاید بین تیغ های سی ان سی این مدل از بالاترین تنوع ظاهری برخوردار باشد. در ادامه اطلاعات کامل تری در رابطه با تیغ پروفیل در اختیارتان قرار می دهیم.

کاربرد تیغ پروفیل سی ان سی

تیغ پروفیل سی ان سی جزء کاربردی ترین تیغ ها محسوب می شود و برای ایجاد طرح های کلاسیک بر روی لبه میز، پلکان، قاب آینه، قاب عکس و... استفاده می شود. تیغ پروفیل در دو مدل بلبرینگی و بدون بلبرینگ تولید می شود.

تیغ پروفیل اورفرز 

تیغ پروفیل اورفرز همان طور که ذکر شد در مدل های مختلفی تولید می گردد و از تنوع بالایی برخوردار است. همچنین تیغ پروفیل اورفرز دارای بلبرینگ می باشد که میزان نفوذ و برش آن را کنترل نماید. با توجه به این که تیغ پروفیل در مدل های مختلف تولید می شود و از تنوع بالایی برخوردار است در ادامه به معرفی تعدادی از تیغ های پروفیل پرکاربرد خواهیم پرداخت.

تیغ پروفیل دو انحنا

تیغ پروفیل دو انحنا یک نمونه از انواع مته پروفیل است که در قسمت کارگیر از دو بخش منحنی شکل تولید شده است و برای ایجاد طرح و نقش بر روی لوازم دکوری قابل استفاده می باشند.

تیغ پروفیل نوک تیز

تیغ پروفیل نوک تیز دارای کلگی می باشد که نوک تیزی دارد و برای ایجاد طرح های کلاسیک مناسب می باشد. برای استفاده از تیغ پروفیل نوک تیز باید دقت نمایید که هنگام کار نوک آن آسیب نبیند.

تیغ پروفیل نفوذی

تیغ پروفیل نفوذی در مدل هایی از قبیل سرگرد و سرتخت تولید می شوند و در لبه ها دارای انحنا هستند. لازم به ذکر است که تیغ های پروفیل نفوذی در تعداد انحناهای مختلفی از قبیل دو انحنا و ... قابل عرضه هستند.

تیغ پروفیل ابرویی

تیغ پروفیل ابرویی در قسمت کارگیر داری یک انحنا به صورت قوس می باشد و یکی از تیغ های پرکاربرد برای ایجاد برش های کلاسیک می باشد.

تیغ تونیک

تیغ تونیک یک نمونه از انواع تیغ پروفیل محسوب می‌شود که در دو نوع کاسه ای و کلاسیک تولید می‌شود. تیغ تونیک کلاسیک به صورت انحنا دار و مدل کاسه ای به صورت قوس دار تولید می‌شود. لازم به ذکر است که از تیغ تونیک برای ایجاد طرح بر روی درب ها استفاده می‌شود.

تیغ دستگیره

تیغ دستگیره نیز یک مدل از تیغ پروفیل می‌باشد که در ابعاد مختلف تولید می گردد و قابل نصب بر روی اورفرز و سی ان سی می‌باشد. تیغ دستگیره که به تیغ دستگیره دراور نیز معروف است برای ایجاد دستگیره های چوبی با طرح های مختلف به کار می‌رود و طرح هایی که ایجاد می‌کند متناسب با شکل و قوس‌های تیغ است.

تیغ قرنیز

قرنیزها یکی از بخش های دکوری در ساخت محصولات چوبی می باشند. از قرنیزهای چوبی برای افزایش زیبایی و محافظت از لبه های کابینت، یا پارکت ها استفاده می‌شود. تیغ قرنیز با طرح های مختلفی که دارد بر روی قرنیزها نقش و برش هایی به وجود می‌آورد.

قیمت مته پروفیل سی ان سی

برای اطلاع از قیمت مته پروفیل سی ان سی می توانید به تگ قیمت محصول مراجعه کنید؛ در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت مته پروفیل سی ان سی با چوبینر تماس حاصل فرمایید.