حراجی نوروز 1403

خرید تیغ شیارزن افقی

1-36 از 36

یک نمونه از تیغ های سی ان سی مورد نیاز در صنعت چوب؛ مدل شیارزن افقی می باشد. شیارزن افقی در دو نوع بلبرینگی و بدون بلبرینگ تولید می شود که مناسب نصب بر روی اورفرز و سی ان سی می باشد. در ادامه این متن به معرفی بیشتر تیغ شیار زن افقی می پردازیم.

تیغ شیارزن افقی سی ان سی

تیغ شیارزن افقی بدون بلبرینگ مناسب استفاده در دستگاه سی ان سی می باشد. لازم به ذکر است که کارگیر شیارزن افقی در ارتفاع و قطرهای متفاوت ایجاد می شود که انواع مختلف آن جهت ایجاد شیارها با ابعاد مختلف مناسب باشند.

تیغ شیارزن بلبرینگی

بعضی از تیغ های شیارزن در قسمت کارگیر خود دارای بلبرینگ می‌باشند و مناسب استفاده در اورفرز هستند. بلبرینگ موجود در این تیغ ها نقش مهمی در کنترل میزان برش تیغ دارد همچنین می‌توانید تیغ های با عرض مختلف را بر روی مدل بلبرینگی نصب نمایید. تیغ شیار زن بلبرینگی ابزار مناسبی برای ایجاد شیار در صفحات مخصوص ساخت کابینت، پارکت، قاب عکس می باشد و از این تیغ می توان برای ایجاد بخش زبانه اتصال فاق و زبانه استفاده نمود.

قیمت مته شیارزن سی ان سی 

برای اطلاع از قیمت مته شیارزن سی ان سی می توانید به تگ قیمت محصول مراجعه کنید؛ در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت مته شیارزن سی ان سی با چوبینر تماس حاصل فرمایید.