حراجی نوروز 1403

خرید قفل خرچنگی کیف، چمدان و کوله پشتی

1-12 از 12
کیف، کوله پشتی و چمدان جزو لوازم کاربردی در زندگی روزمره ما هستند و برای تولید آن‌ها از یراق آلات مختلفی استفاده می‌شود که قفل خرچنگی یک نمونه از این یراق‌هاست. قفل ها نقش مهمی در نگهداری از لوازم درون کیف و کوله دارند و یک مدل پرطرفدار در بین آن ها قفل خرچنگی است. قفل خرچنگی در ابعاد و مدل های مختلف تولید می‌شوند که متناسب با تسمه و کمربند کیف و چمدان انتخاب می‌گردند. در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با قفل خرچنگی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

قفل خرچنگی کوله کوهنوردی

همان طور که ذکر شد برای بستن در کوله پشتی و کیف باید از قفل خرچنگی استفاده نمود. یکی از کوله پشتی های پرطرفدار کوله کوهنوردی است که برای تولید آن ها از قفل خرچنگی استفاده می‌شود و تاثیر به سزایی در حمل راحت آن ها دارد.

قفل پلاستیکی چمدان 

قفل پلاستیکی چمدان دارای دو بخش بندگیر است که می‌توان به وسیله آن‌ها طول کمربند کوله را کوتاه و بلند کرد. همچنین، این مدل قفل در کوله های کوهنوردی بسیار کاربردی است و برای صنعت پوشاک نیز قابل استفاده می‌باشد. از لحاظ اندازه باید بخش جا بندی قفل خرچنگی متناسب با سایز بند کمربندی کیف، چمدان و کوله پشتی باشد. 

قیمت قفل خرچنگی کوله پشتی

برای اطلاع از قیمت خرچنگی کوله پشتی لطفا به تگ قیمت محصول مراجعه فرمایید و در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید، با چوبینر تماس حاصل نمایید.