حراجی نوروز 1403

خرید یراق کیف و کفش

1-36 از 114


در ساخت انواع کیف و کفش می‌توان از انواع یراق و ابزارهای سایز کوچک و آنتیک استفاده کرد. یراق آلات در تولید انواع کیف و کفش تنوع بسیاری دارد که در طرح و مدل‌های مختلف تولید می‌گردد. از انواع این یراق آلات می‌توان به گوشه کیف، مدبر کیف، مارک فلزی کیف و کفش و غیره اشاره کرد.

یراق آلات کیف و کفش

همان طور که در قسمت قبل ذکر شد، یراق آلات کیف و کفش تنوع زیادی دارد که براساس نیاز می‌توان از هر کدام آنها استفاده کرد. از انواع این یراق آلات می‌توان به بست گوشه آنتیک، مدبر کیف، مارک فلزی کیف، سرمنگوله و غیره اشاره کرد که در رنگ و سایزهای مختلف تولید می‌شوند و مصرف کننده می‌تواند متناسب با نیاز خود، جنس و مدل کیف و کفش آنها را انتخاب کند.

گوشه آنتیک کیف و کتاب

گوشه آنتیک کیف وکتاب همان طور که ذکر نمودیم در طرح، رنگ، سایز و مدل‌های مختلف متناسب با نیاز و سلیقه مصرف کننده تولید می‌شود. در بعضی مدل‌ها از گوشه آنتیک متقابل آن در مواردی گوشه آنتیک لبه دار به کار می‌رود. گوشه آنتیک در رنگ‌های طلایی، زیتونی، نقره‌ای و غیره تولید و عرضه می‌شود و علاوه بر کیف در تولید کتاب و دفتر نیز به کار می‌رود.

سر منگوله بند کیف و لباس

در تولید انواع کیف و لباس می‌توان از یراق آلات مخصوص به آن‌ها استفاده کرد، چرا که در عین کاربردی بودن باید دارای ظاهری زیبا و آنتیک باشند تا زیبایی و جلوه تزیینی آنها از بین نرود. سر منگوله آنتیک یکی از یراق آلات مورد استفاده در انواع لباس می‌باشد که روی بند آن نصب می‌گردد. این مدل منگوله آنتیک دارای جنسی مقاوم و مستحکم می‌باشد که به عنوان محافظ بند مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

حلقه کیف

حلقه دسته کیف چرم یکی از یراق آلات مورد استفاده در انواع کیف می‌باشد که روی دسته نصب می‌گردد تا بتوان هر نوع بند چرم، پارچه‌ای، فلزی، زنجیری و غیره را از طریق حلقه کیف به آن وصل کرد. این مدل حلقه دسته کیف دارای جنسی مقاوم و محکم می‌باشد که به صورت ثابت به کیف متصل می‌شود.

مدبر کیف

حتما بارها با این مشکل مواجهه شده‌اید که بند کیفتان در اثر کشیدگی یا آسیب به حلقه آن کنده شود. آن زمان است که نگران می‌شوید دیگر نمی‌توانید از آن استفاده کنید. باید بدانید که با استفاده از یک یراق کاربردی و در عین حال زیبا مثل مدبر کیف، کارایی آن را به حالت اول برگردانید. افرادی که انواع کیف و جاسوئیچی تولید می‌کنند، باید از یراق آلات مناسب آنها مثل مدبر کیف، حلقه کیف و حلقه جاکلیدی استفاده کنند تا بتوانند محصولی کاربردی و با کیفیت تولید کنند. 

حلقه جاکلیدی

حلقه جاکلیدی دولا از انواع یراق آلات در ساخت جاکلیدی و جاسوئیچی است. همانطور که از نام مدل آن مشخص است، به صورت دولا بوده و به راحتی می‌توان وسیله یا یراق تزیینی دیگری را به آن آویزان کرد و زیبایی محصول را چند برابر کرد.  جاسوئیچی و جاکلیدی جزء وسایلی است که هر فردی به آن نیاز دارد. افراد نسبت به سلیقه خود می‌توانند هر طرح و مدلی از آن را برای خود انتخاب کنند. در صورتی هم که آسیبی به حلقه آن وارد شود، به راحتی می‌توان آن را تعویض کرد.

مارک فلزی کیف

در تولید انواع کیف و لباس می‌توان از یراق آلات مخصوص به آن‌ها استفاده کرد، چرا که در عین کاربردی بودن، دارای ظاهری زیبا و خاص هستند. اتیکت مارک لباس فلزی یکی از یراق آلات مورد استفاده در انواع لباس و کیف می‌باشد که تا به حال حتما مدل‌های مختلفی از آن را دیده‌اید. اتیکت مارک فلزی دارای جنسی مقاوم و مستحکم می‌باشد که برای نصب آن می‌توان از چسب استفاده کرد. در صورتی که مارک از روی کیف یا لباس کنده شود، خود افراد می‌توانند هر مدلی را از بازار تهیه و جایگزین قبلی کنند.

قفل خرچنگی

کیف، کوله پشتی و چمدان جزو لوازم کاربردی در زندگی روزمره ما هستند و برای تولید آن‌ها از یراق آلات مختلفی استفاده می‌شود که قفل خرچنگی یک نمونه از این یراق‌هاست. قفل ها نقش مهمی در نگهداری از لوازم درون کیف و کوله دارند و یک مدل پرطرفدار در بین آن ها قفل خرچنگی است. قفل خرچنگی در ابعاد و مدل های مختلف تولید می‌شوند که متناسب با تسمه و کمربند کیف و چمدان انتخاب می‌گردند. 

قیمت انواع یراق کیف

برای اطلاع از قیمت انواع یراق کیف لطفا به تگ قیمت محصول مراجعه فرمایید و در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید، با چوبینر تماس حاصل نمایید.