حراجی نوروز 1403

خرید مارک فلزی کیف

1-13 از 13

کیف و لباس از جمله وسایلی است که افراد به خصوص خانم‌ها در انتخاب طرح و مدل آن بسیار حساس هستند و دوست دارند خاص باشند. به همین دلیل تولید کنندگان کیف و لباس باید طوری آنها را تولید کنند که توجه افراد مختلف با هر سلیقه‌ای را جلب کنند. تولید کنندگان برای تولید انواع کیف و کفش از یراق آلات گوناگونی استفاده می‌کنند تا زیبایی و کارایی بهتری داشته باشد. یکی از انواع این یراق آلات که به عنوان یراق تزییی کیف و لباس در نظر گرفته‌ می‌شود، مارک فلزی است که در طرح‌ها و مدل‌های متنوع در بازار موجود می‌باشد. در ادامه به معرفی ویژگی‌ها و کاربرد این نوع یراق می‌پردازیم.

ویژگی مارک فلزی کیف و لباس

در تولید انواع کیف و لباس می‌توان از یراق آلات مخصوص به آن‌ها استفاده کرد، چرا که در عین کاربردی بودن، دارای ظاهری زیبا و خاص هستند. اتیکت مارک لباس فلزی یکی از یراق آلات مورد استفاده در انواع لباس و کیف می‌باشد که تا به حال حتما مدل‌های مختلفی از آن را دیده‌اید. اتیکت مارک فلزی دارای جنسی مقاوم و مستحکم می‌باشد که برای نصب آن می‌توان از چسب استفاده کرد. در صورتی که مارک از روی کیف یا لباس کنده شود، خود افراد می‌توانند هر مدلی را از بازار تهیه و جایگزین قبلی کنند.

کاربرد اتیکت مارک لباس

امروزه افراد زیادی هستند که به وسایل تزیینی روی لباس و کیف خود علاقه دارند. در این صورت می‌توان با استفاده از یک یراق کاربردی، زیبایی و جلوه‌ای خاص به آن‌ها بخشید. مارک فلزی کیف از جمله یکی از یراق آلات کاربردی و زیبا می‌باشد که می‌توان به راحتی روی کت مردانه، لباس‌های زنانه و کیف وصل کرد. افراد نسبت به سلیقه و مدل کیف و لباس می‌توانند هر مدل آن را انتخاب و از آن استفاده کنند.

لیست قیمت انواع مارک فلزی کیف

برای اطلاع از لیست قیمت انواع مارک فلزی کیف لطفا به تگ قیمت محصول مراجعه فرمایید و در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید، با چوبینر تماس حاصل نمایید.