حراجی نوروز 1403

خرید تیغ اتصال 90 درجه، اتصال انگشتی و اتصال پروانه ای

1-11 از 11

تیغ های مختلفی با کاربردهای متفاوت در کارگاه ها و کارخانجات برای ایجاد طرح، نقش، برش و کار بر روی چوب به کار می روند. تیغ ها با توجه به مدل و کاربردشان بر روی سی ان سی و اورفرز نصب می گردند. تیغ اتصال 90 درجه، اتصال انگشتی و اتصال پروانه ای نمونه هایی از انواع تیغ های سی ان سی و اورفرز می‌باشند که در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با انواع تیغ مخصوص اتصالات در اختیارتان قرار می‌دهیم.

کاربرد انواع تیغ اتصالات 

یکی از مهم‌ترین مراحل در ساخت لوازم چوبی، مبلیمان، درب و پنجره، قاب و... اتصالات می‌باشد. انواع تیغ اتصالات بلبرینگی اورفرز و بدون بلبرینگ مناسب سی ان سی تولید می شود که هر کدام با توجه به شکل ظاهری و نوع اتصال استفاده می‌شوند. انواع تیغ اتصالات به شرح زیر می‌باشد:

  • تیغ اتصال 90 درجه
  • تیغ اتصال انگشتی
  • تیغ اتصال پروانه ای

تیغ اتصال 90 درجه

همان طور که از نام این محصول مشخص است، از این تیغ برای ایجاد اتصال 90 درجه استفاده می‌شود، همچنین هنگام اتصال 90 درجه باید یک طرف اتصال را به صورت افقی با تیغ شیار بزنید و طرف دیگر را به صورت عمودی ابزار بزنید. لازم به ذکر است که از تیغ اتصال 90 درجه که به تیغ اتصال کوژ نیز خوانده می‌شود برای ساخت قاب عکس، آینه و اتصالات فارسی در کابینت و جعبه های چوبی به کار می رود.

تیغ اتصال انگشتی

یک نمونه دیگر از اتصالات با تیغ اتصال انگشتی انجام می‌گیرد. تیغ اتصال انگشتی جزء اتصالات محکم می باشد که برای طراحی و ساخت انواع جعبه، قاب کشو، طبقات متحرک و کشو استفاده می گردد.

تیغ اتصال پروانه ای

یک نمونه دیگر از تیغ های اتصال، تیغ اتصال پروانه ای نام دارد. تیغ اتصال پروانه ای یک طرح زیبا بر روی چوب ایجاد می‌کند و حالت فانتزی به محصولات چوبی می بخشد. تیغ اتصال پروانه ای بیشتر برای ایجاد اتصالات افقی به کار می‌رود.

قیمت مته اتصالات سی ان سی 

برای اطلاع از قیمت مته اتصالات سی ان سی می توانید به تگ قیمت محصول مراجعه کنید؛ در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت مته اتصالات سی ان سی با چوبینر تماس حاصل فرمایید.