حراجی نوروز 1403

خرید تیغ دوراهه بلبرینگی اورفرز

1-17 از 17

یک نمونه از تیغ های مورد نیاز برای حکاکی، شیار زنی و... تیغ دوراهه اورفرز می باشد. تیغ دوراهه با توجه به بلبرینگی که در قسمت کارگیرش نصب شده است مناسب استفاده اورفرز است و قابل نصب بر روی سی ان سی نمی باشد. در ادامه این متن اطلاعات کامل تری در رابطه با انواع تیغ دوراهه بلبرینگی اورفرز در اختیارتان قرار می دهم.

کاربرد تیغ دوراهه اورفرز

تیغ دوراهه اورفرز برای ایجاد اتصال کنشکاف مورد مناسبی می باشد و قابلیت ایجاد شکاف به شکل L و مستطیل را دارد. لازم به ذکر است که در مواردی به تیغ دوراهه فرز، تیغ فاق پله ای نیز می گویند.

تیغ دوراهه بلبرینگی فرز

تیغ دوراهه بلبرینگی فرز از قیمت کارگیر دارای دندانه های الماسه می باشد و هرچه میزان تراکم الماسه ها بیشتر باشد مقاومت دندانه ها نیز بالاتر می رود و در هنگام برش و استفاده نمی سوزد. بلبرینگی که در بخش کارگیر تیغ دوراهه فرز قرار دارد نقش مهمی در کنترل میزان نفوذ و برش با این تیغ را دارد.

قیمت مته دوراهه بلبرینگی

برای اطلاع از قیمت مته دوراهه بلبرینگی می توانید به تگ قیمت محصول مراجعه کنید؛ در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت مته دوراهه بلبرینگی با چوبینر تماس حاصل فرمایید.