تخفیف عید فطر
شنبه, ۱۶ شهریور,۱۳۹۸

کاربرد پایه کابینت و مبلمان و صفحه گردان

همانطور که می دانید از قسمت های مهم و اصلی هر یک از وسیله های چوبی و غیر چوبی همانند کابینت، مبل، انواع میز اداری و کنفرانس و... پایه می باشد چرا که کل وزن این وسایل بر روی پایه قرار می گیرد. انواع مختلفی از پایه کابینت و مبلمان طراحی و تولید شده است که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید متناسب با مدل و جنس کابینت و یا مبل خود پایه ی مناسبی را انتخاب نمایید. پایه کابینت رگلاژی و پایه مبل از جمله یراق آلات کاربردی و ضروری می باشد که شاید در هنگام خرید زیاد به چشم خریداران نمی آید. یک نوع یراق کاربردی دیگر که مخصوص انواع میز ام دی اف و چوبی به کار برده می شود، صفحه گردان می باشد که به طور ویژه به کاربرد و انواع هر یک از آن ها آشنا خواهید شد. 

انواع پایه کابینت رگلاژی و پایه مبل 

برای نگهداری انواع کابینت و مبلمان از پایه های مختلفی استفاده می شود که هر کدام از آن ها باید از جنس و کیفیت مقاوم و مستحکمی ساخته شده باشند چرا که اگر از کیفیت و ساخت مناسبی برخوردار نباشند در زمان جا به جایی در منزل و یا در زمان استفاده عادی، پایه کابینت و یا همچنین پایه مبل دچار مشکل و آسیب خواهد شد. انواع پایه کابینت  رگلاژی برای مدل های مختلف کابینت همچون کابینت کلاسیک، کابینت مدرن و... ساخته شده است که امکان انتخاب را برای شما عزیزان راحت تر کرده است. از انواع پایه کابینت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پایه کابینت فلزی
  • پایه کابینت چوبی 
  • پایه کابینت پلاستیکی 

پایه کابینت و مبلمان

پایه کابینت فلزی 

پایه کابینت فلزی یکی دیگر از انواع پایه کابینت می باشد که در اشکال مختلف استوانه ای، ال و یا لوله ای شکل طراحی شده است. پایه کابینت فلزی خود دارای انواع مختلفی از نظر جنس می باشد به طور مثال:

  • پایه کابینت آلومینیومی 
  • پایه کابینت آهنی

پایه فلزی کابینت

پایه کابینت آلومینیومی 

پایه کابینت آلومینیومی یکی از بهترین انواع پایه کابینت فلزی می باشد چرا که از ورقه های ضخیمی ساخته می شود که در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم می باشد. هر کدام از این مدل پایه کابینت آلومینیومی قابلیت تنظیم ارتفاع تا چند سانتی متر را دارد که در دو مدل شیاردار و ساده موجود می باشد. 

پایه کابینت آهنی

پایه کابینت آهنی به سبب جنس ضخیم و محکمی که دارد قابلیت تحمل وزن بالا را داشته که در طولانی مدت کیفیت خود را از دست نخواهد داد. انواع مختلفی از پایه کابینت آهنی طراحی شده است که طرح استیل آن از زیبایی و کیفیت بالاتری برخوردار می باشد. 

پایه کابینت چوبی 

اگر به دنبال پایه ای با طرح و رنگی مخصوص هستید، پایه کابینت چوبی بهترین گزینه برای خرید می باشد چرا که این مدل پایه کابینت دارای قابلیت رنگ پذیری بوده با توجه به قطر، ضخامت و جنس چوب کابینت به کار برده می شود. پایه کابینت چوبی در کنار کاربردی که دارد باعث زیباتر شدن نمای کابینت و دکوراسیون آشپزخانه می شود. 

پایه کابینت پلاستیکی

یکی از ابتدایی ترین پایه، پایه کابینت پلاستیکی می باشد که در چند رنگ طلایی، نقره ای، مشکی و سفید طراحی شده است. از ویژگی مهم پایه پلاستیکی کابینت تعویض راحت و آسان و دسترسی به چند رنگ مختلف می باشد. پایه کابینت پلاستیکی همانند دیگر انواع پایه کابینت دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد. 

پایه پلاستیکی کابینت

صفحه گردان چیست؟

یکی از مشکلاتی که به هنگام صرف غذا در دور میز وجود دارد این است که هر یکم از ظروف و یا دیس غذا از دسترس افراد دور باشد. و یا در هنگام جلسات اداری که همگی دور یک میز نشسته اید نمی توانید به راحتی اسناد و مدارک خود را به یکدیگر نشان دهید و مجبور هستید برای این کار بلند شده و به کنار همکار خود بروید.  صفحه گردان یکی از یراق آلات کاربردی و برطرف کردن این گونه مشکلات می باشد. با استفاده از صفحه گردان می توانید میز خود را به گونه ای طراحی کنید که قابلیت چرخش را داشته باشد. انواع متنوعی از صفحه گردان طراحی و تولید شده است که برای میز های مختلفی همچون میز ناهارخوری، میز تلویزیون و... به کار برده می شود.

معرفی انواع صفحه گردان 

انواع صفحه گردان مخصوص انواع مختلف میز همانند میز ناهارخوری، میز کنفرانس، میز تلویزیون و... ساخته شده است که باعث می شود تا استفاده از این مدل وسایل راحت تر و کاربردی تر شود. با نصب صفحه گردان بر روی میز و قرار دادن سینی گردان بر روی این مدل یراق به راحتی می توان یک میز گردان بسازید. از انواع صفحه گردان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه گردان فلزی
  • صفحه گردان پلاستیکی 
  • صفحه گردان کوچک

صفحه گردان

صفحه گردان فلزی

صفحه گردان فلزی یکی از بهترین انواع صفحه گردان می باشد چرا که از استحکام و دوام بالاتری برخوردار است. با استفاده از صفحه گردان فلزی دیگر نیازی نیست تا نگران وزن بالای صفحه چوبی و یا ام دی اف خود باشید. این مدل صفحه گردان فلزی در مدل های دایره ای و مربعی طراحی شده است که بسته به سایز صفحه یا میز خود می توانید انتخاب و خریداری نمایید.

صفحه گردان پلاستیکی 

صفحه گردان پلاستیکی از ساده ترین مدل های صفحه گردان می باشد که برای میز ناهار خوری، میز تلویزیون و... استفاده می شود. صفحه گردان پلاستیکی برخلاف جنسی که دارد از قابلیت تحمل وزن بالایی برخوردار است. انواع مختلف صفحه گردان دارای قابلیت چرخش در زاویه 360 درجه می باشد.

صفحه گردان کوچک

برای آن که بتوانید میز هایی که دارای صفحه ای با ابعاد کوچک هستند را در زاویه 360 درجه بچرخانید، می توانید از صفحه گردان کوچک استفاده نمایید این مدل صفحه گردان دارای ابعاد کوچکتری نسبت به دیگر انواع صفحه گردان می باشد که در صورت استفاده برای صفحات ام دی اف بزگ می توانی از چرخ کمکی زیر صفحه گردان استفاده نمایید. 

قیمت صفحه گردان

به علت متنوع بودن صفحه گردان و همچنین وجود برندهای متفاوت قیمت هر کدام از انواع صفحه گردان متفاوت خواهد بود که برای دریافت قیمت دقیق هر کدام از صفحه گردان به تگ قیمت همان محصول مراجعه فرمایید. همچنین می‌توانید برای دریافت راهنمایی مشاوره با چوبینر از قسمت تماس با ما، ارتباط بر قرار کنید.

افزودن نظر جدید