حراجی نوروز 1403

خرید دستگیره آنتیک و تزیینی

1-36 از 142

کلیه یراق آلات آنتیک بدون پیچ عرضه می‌شوند، جهت تهیه پیچ مخصوص نصب یراق آلات آنتیک به دسته بندی پیچ آنتیک مراجعه فرمایید.

بسیاری از جعبه‌های آنتیک و قدیمی کوچکی وجود دارد که نیازمند دستگیره‌های مخصوص و مناسب هستند. در بسیاری از موارد برای باز کردن درب جعبه‌های کوچک تزیینی همچون جعبه جواهرات نیاز به یک دستگیره ای است که علاوه بر این که جنبه کاربردی داشته باشد، باعث شیک و زیباتر شدن جعبه بشود. انواع دستگیره آنتیک تزیینی در مدل و سایزهای متفاوت در چوبینر ارائه شده است که هر کدام دارای اطلاعات فنی دقیق و کاملی است که به شما این امکان را می‌دهد تا با آگاهی کامل بسته به نیاز خود بتوانید خریداری نمایید. 

دستگیره آنتیک تزیینی

از دیگر انواع یراق آلات آنتیک و قدیمی که باعث زیباتر شدن بسیاری از جعبه جواهرات، تخته نرد و دیگر انواع جعبه‌های آنتیک می‌شود، دستگیره آنتیک تزیینی است که در طرح و مدل متفاوت به صورت آنتیک با قیمت مناسب در این قسمت از وب سایت چوبینر به فروش می‌رسد. دستگیره آنتیک جعبه تزیینی مناسب برای انواع درب جعبه‌‌های کوچک قدیمی می‌باشد.

دستگیره آنتیک جعبه تزیینی

جعبه‌های کوچک آنتیک و قدیمی وجود دارد که در بسیاری از خانه‌ها به عنوان یک وسیله تزیینی و یا به عنوان جعبه جواهرات یا انگشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از لوازم مورد نیاز برای این مدل جعبه‌ها، دستگیره آنتیک می‌باشد که بر روی درب جعبه تزیینی قرار گرفته و باعث هر چه زیباتر شدن آن‌ها می‌شود. دستگیره آنتیک جعبه تزیینی در انواع مدل و طرح متفاوت با قیمت مناسب در چوبینر عرضه می‌شود.

دستگیره چمدان

چمدان یکی از مهمترین اقلام مورد نیاز برای هر فرد است که از آن برای جمع آوری وسایل مسافرت و حمل آنها به مکان دیگر استفاده می‌کنند. این کالا از اجزای مختلفی مانند دستگیره، چرخ، ضامن متحرک دستگیره و غیره تشکیل شده است که باید از دوام و استحکام بالایی برخوردار باشند تا در هنگام حمل وسایل با وزن‌های مختلف تحمل کافی داشته باشند. در مواقعی ممکن است دستگیره چمدان هنگام جابجایی و حمل کردن شکسته شود که به راحتی می‌توان آن را تعویض کرد.

دستگیره سنتی

دستگیره‌های موجود در بازار انواع مختلفی دارند که براساس نوع متریال درب، جعبه، صندوقچه، کمد, میز و وسایل مشابه دیگر می‌توان آنها را انتخاب کرد. دستگیره سنتی یکی از انواع دستگیره‌های پر طرفدار برای تزیین جعبه، صندوقچه و درب‌های چوبی قدیمی است که در انواع متفاوت تولید شده است. این دستگیره دارای طرح‌ها و مدل‌های گوناگون می‌باشد که طبق سلیقه خود می‌توانید هر کدام از آنها را انتخاب کنید.

قیمت دستگیره آنتیک

به علت متنوع بودن انواع یراق آلات همچون و همچنین وجود برندهای متفاوت قیمت هر کدام از انواع دستگیره آنتیک متفاوت خواهد بود که برای دریافت قیمت دقیق هر کدام به تگ قیمت همان محصول مراجعه فرمایید. همچنین می‌توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره با متخصصین وب سایت چوبینر از قسمت تماس با ما، ارتباط بر قرار کنید.