حراجی نوروز 1403

خرید پایه آنتیک تزیینی

1-36 از 98

کلیه یراق آلات آنتیک بدون پیچ عرضه می‌شوند، جهت تهیه پیچ مخصوص نصب یراق آلات آنتیک به دسته بندی پیچ آنتیک مراجعه فرمایید.

بسیاری از خانم‌ها علاقه بسیاری به استفاده از وسایل آنتیک و قدیمی دارند که هر کدام از این وسایل برای کارایی بیشتر و همچنین شیک و زیباتر جلوه کردن نیازمند یراق آلاتی مناسب خود می‌باشند. بسیاری از ما با آسیب و خراش جعبه‌های چوبی خود مواجه شده‌ایم، برای جلوگیری از این آسیب‌ها انواع پایه آنتیک تزیینی تولید شده است که با نصب آن‌ها در زیر کف جعبه‌های کوچک چوبی علاوه بر زیبا جلوه دادن جعبه مانع از آسیب رسیدن به آن خواهید شد.

پایه آنتیک تزیینی

پایه آنتیک تزیینی از انواع یراق آلات کاربردی و زیبا می‌باشد که برای تکمیل ساخت انواع جعبه‌های آنتیک و قدیمی و هر چه زیباتر جلوه دادن آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. پایه آنتیک تزیینی در انواع شکل و طرح مختلف تولید می‌شود.

پایه آنتیک جعبه تزیینی

جعبه تزیینی و قدیمی بسیاری همچون جعبه جواهرات، جعبه‌های سنتی کوچک و... وجود دارند که با انواع پایه آنتیک زیبایی و جلوه دو چندانی را خواهد گرفت. این مدل پایه آنتیک علاوه بر این که باعث زیبایی جعبه‌های تزیینی می‌شود، باعث شده تا چوب زیرین جعبه کمتر با زمین برخورد کند و دچار آسیب دیدگی کمتری شود. قیمت پایه آنتیک در چوبینر بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

پایه آنتیک ظروف فلزی

پایه‌های آنتیک جلوه خاصی به انواع وسایل تزیینی مانند جعبه، ظروف، صندوقچه و غیره خواهد داد. کاربرد این پایه‌ها برای ظروف مختلف مانند غذاخوری، میوه خوری و موارد مشابه دیگر می‌تواند جلوه خاصی به آنها بدهد، طوری که جلوه و زیبایی آنها را چند برابر کند و ظروف با طرح ساده را آنتیک و شیک جلوه دهد. پایه ظروف فلزی در رنگ‌های مختلف طلایی، زیتونی، نقره‌ای در بازار عرضه می‌شود که براساس جنس ظرف و رنگ آن می‌توان هر کدام از آنها را انتخاب کرد. 

پایه سینی

یکی دیگر از کاربردهای پایه آنتیک استفاده از آن در ساخت ظروف چوبی، سنگی، فلزی و... می‌باشد. امروزه در منازل، رستوران، کافی شاپ و... از انواع ظروف آنتیک برای پذیرایی استفاده می‌کنند که از این یراق به عنوان پایه سینی، پایه ظروف سرو و سنگی استفاده زیادی می‌گردد.

پایه صندوقچه

پایه‌های آنتیک موجود در بازار انواع مختلفی از لحاظ شکل و مدل دارد که هر کدام کاربردهای خاصی دارند. به عنوان مثال می‌توان در ساخت صندوقچه‌های تزیینی از آنها استفاده کرد. صندوقچه جزء وسایل تزیینی است که در دکور منازل و اتاق خواب به عنوان جای جواهرات یا نگهداری وسایل ریز استفاده می‌شود. بنابراین با تغییر در ظاهر این وسیله تزیینی می‌توان زیبایی صندوقچه‌ها را چند برابر کرد. با استفاده از قطعات آنتیکی مانند پایه آنتیک که در انواع رنگ طلایی، زیتونی با متریال‌های مختلف مانند فلز وجود دارد؛ براساس جنس و رنگ صندوقچه، جنس پایه آنتیک را برای آنها انتخاب کرد.

قیمت پایه ظروف چوبی

به علت متنوع بودن انواع یراق آلات و همچنین وجود برندهای متفاوت قیمت هر کدام از انواع پایه ظروف چوبی متفاوت خواهد بود که برای دریافت قیمت دقیق هر کدام به تگ قیمت همان محصول مراجعه فرمایید. همچنین می‌توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره با متخصصین وب سایت چوبینر از قسمت تماس با ما، ارتباط بر قرار کنید.